۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۵۸۹۰۸۹
آیت الله موسوی جزایری مطرح کرد؛

جانفشانی علمای تشیع برای حفظ اعتقادات مردم

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه شیاطین برای تزلزل اعتقادات مردم بنای نفوذ در قلمرو اسلامی را دارند، گفت: علما برای خدمت، دفاع از حقوق، هدایت و ارشاد مردم، جان شان را به خطر می اندازند و در برابر شیاطین ایستادگی می کنند.
حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌ الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه گذشته در مراسم عمامه ‌گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه آل‌ طیب اهواز با اشاره به برگزاری مراسم عمامه‌ گذاری در نقاط مختلف استان اظهار داشت: علمای اعلام، سربازان امام زمان (عج) هستند، لباس آنها عبا، قبا و عمامه است و اسلحه‌ ای که به دست دارند با دیگر اسلحه‌ها فرق داشته و آن علم، عقل، استدلال، منطق و عواطف شان است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه رابطه علما با مردم همچون رابطه پدر نسبت به فرزند است، خاطرنشان کرد: علما در کمال محبت از فرزندان خود استقبال و در حل مشکلات یاورشان خواهند بود.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه شیاطین برای تزلزل اعتقادات مردم بنای نفوذ در قلمرو اسلامی را دارند، گفت: علمای شیعه مجاهدان و مبارزان در راه خدا و در مرزها از اسلام و حریم مسلمانان دفاع می کنند تا شیاطین وارد مرزهای اسلامی نشوند؛ چرا که کار شیاطین فتنه و فساد است.

زعیم حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: علمای اسلام در برابر شیاطین ایستادگی و سینه سپر کرده و در خطوط مقدم مبارزه هستند.

آیت الله موسوی جزایری بر ضرورت شناخت علمای دین و تشیع و بهره گیری از وجود آنها تأکید کرد و گفت: علما برای خدمت، دفاع از حقوق، هدایت و ارشاد مردم جان شان را به خطر می اندازند و در برابر شیاطین ایستادگی می کنند./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات