۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۵۸۸۹۳۸
امام جمعه منطقه برج البراجنة لبنان:

رژیم صهیونیستی دشمن مشترک ملت لبنان است

امام جمعه منطقه برج البراجنة لبنان رژیم صهیونیستی را دشمن مشترک مردم این کشور دانست و بیان داشت که سازمان ملل حامی لبنان در برابر اسرائیل نیست.
حجت الاسلام شیخ احمد قبلان امام جمعه منطقه برج البراجنة لبنان

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ احمد قبلان امام جمعه منطقه برج البراجنة لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد امام حسین (علیه السلام) برگزار شد، به بررسی آخرین اوضاع لبنان پرداخت و گفت: متاسفانه شاهد مشکلات حاد در زمینه های اقتصادی، اقتصادی و امنیتی هستیم.

وی افزود: رفتارهای سیاسی و اخلاقی به پایین ترین میزان خود در لبنان رسیده است به طوری که با عقل مردم بازی می شود به ویژه زمانی که سیاستمداران به ظاهر از دولت حمایت می کنند ولی دولتمردان برای انجام وظایف خود غائب هستند.

امام جمعه منطقه برج البراجنة لبنان با بیان اینکه انواع فساد در دولت ریشه دوانده است، اظهار داشت: دولتمردان بر اساس مصالح و منافع خود حرکت می کنند و در واقع یک دولت کارتونی تشکیل داده اند.

وی رژیم اشغالگر صهیونیستی را دشمن مشترک ملت لبنان دانست و گفت: ما خواهان بازگشت به عقل، سیاست معقول هستیم و نباید فراموش کنیم که اسرائیل دشمن مشترک ماست و آنچه از لبنان حمایت می کند، قدرت و توانایی اوست نه معاهدات بین المللی و سازمان های حقوق بشر.

ارسال نظرات