۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۸۷۰۲۴
امام جمعه تبریز در دیدار استاندار آذربایجان شرقی:

مسؤولان از پشت میز به سمت مردم بروند

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: بهتر است مسؤولان از پشت میزهای خود به سمت مردم بروند تا مشاهده کنند که این ملت با چه دردهایی مواجه هستند.
دیدار با آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی عصر امروز در دیدار محمدرضا پورمحمدی، ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار جدید آذربایجانشرقی اظهار داشت: خدمت به مردم یکی از مهم‌ترین توفیقات الهی برای مسؤولان نظام است.

وی با اشاره به این‌که نیازمند نگرش علمی و کاربردی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستیم، خاطرنشان کرد: دکتر پورمحمدی شخصیتی دانشگاهی بوده و همین امر موجب خواهد شد به دور از گرایش‌های سیاسی نسبت به رفع مشکلات مردم استان تلاش کند.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که مردم نیازمند مسؤولانی دلسوز، خدوم و آشنا به مشکلات کف جامعه هستند، افزود: بهتر است مسؤولان از پشت میزهای خود به سمت مردم بروند تا مشاهده کنند که این ملت با چه دردهایی مواجه هستند؛ در چنین صورتی شاهد همگرایی مردم و مسؤولان برای رفع موانع توسعه و مشکلات خواهیم بود.

همچنین محمدرضا پورمحمدی، استاندار جدید آذربایجانشرقی در سخنانی محبوبیت مردمی و دیدگاه‌های ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان را فرصتی برای دولتمردان برای خدمتگزاری صادقانه به مردم دانست و اظهار داشت: در تمامی برنامه‌ها از نکته نظرات ائمه جمعه بهره‌مند خواهیم شد.

گفتنی است، محمدرضا پورمحمدی، رییس سابق دانشگاه تبریز در شرایطی امروز به عنوان استاندار جدید آذربایجان‌شرقی منصوب شد که خود از چهره های شناخته شده و علمی کشور است. او یک بار در دولت اصلاحات و بار دوم در دولت تدبیر و امید، ریاست دانشگاه تبریز به عنوان دومین مرکز دانشگاهی قدیمی کشور پس از دانشگاه تهران را بر عهده داشته است.

محمدرضا پورمحمدی متولد 1337 در تبریز است. وی پس از اتمام دوران تحصیلی ابتدایی و متوسطه در سال 1356 وارد دانشگاه تبریز شد و دوره کارشناسی خود را در رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری در سال 1363 به پایان رساند؛ پورمحمدی در سال 1365 با استفاده از بورس تحصیلی عازم کشور انگلستان شد و فوق لیسانس و دکترای خود را در رشته برنامه‌ریزی شهری در دانشگاه کاردیف (UWIST) اخذ کرد.

او پس از اتمام تحصیلات در سال 1369 به ایران برگشت و در دانشگاه تبریز شروع به کار کرد بین سال‌های 1370 تا 1384 در سمت‌های رئیس دانشکده، معاون دانشجویی و فرهنگی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و رئیس دانشگاه تبریز مشغول خدمت بود./935/پ۶۰۱/ب۱

ارسال نظرات