۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۵۸۶۶۱۸
فرمانده سپاه پاکدشت:

دوری از فرهنگ جبهه سبب بروز مشکلات می شود

فرمانده سپاه پاکدشت با اذعان به اینکه امروز دوری از تفکر انقلابی و فرهنگ جبهه سبب شده در برخی امور دچار مشکلاتی شویم، گفت: این تفکر بسیجی است که به معنای واقعی تفکر خواستن و توانستن را معنا کرده است.
مجید درویشی مجید درویشی مجید درویشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجید درویشی فرمانده سپاه پاکدشت در مراسم رونمایی از کتاب شهید احمد آقاخانی از مجموعه کتاب های مرد میدان با بیان اینکه بسیجیان همیشه دل در گرو نظام دارند، گفت: این تفکر بسیجی است که به معنای واقعی تفکر خواستن و توانستن را معنا می کند، امیدوارم روزی این تفکر در  جامعه فراگیر شود .

وی راه شهدا را بهترین الگوی نسل امروز برای طی کردن راه تعالی معرفی کرد و افزود: جوانان می توانند با بهره گیری از سیره شهدا از این گنجینه والا استفاده کنند، البته باید دانست گنج به راحتی به دست نمی آید و باید برای به دست آوردنش تلاش کرد.

این مقام مسؤول با ابراز اینکه فرهنگ و سیره شهدا چون گنجینه ای در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و موارد دیگر می درخشد، اظهار داشت: امروز می توان از این گنج تا 10ها سال برداشت کرد.

وی ضمن تبریک هفته بسیج ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس اثبات کرد که این تفکر انقلابی و بسیجی است که می تواند ما را در مقابل دشمنان نگه دارد، نیروی مؤمن انقلابی می تواند در مقابل یک دنیا بایستد.

درویشی اذعان کرد: امروز دوری از تفکر انقلابی و فرهنگ جبهه سبب شده در برخی امور دچار مشکلاتی شویم، این روزها محله ای در ایران دیده نمی شود که مزین به نام شهدا نشده باشد چرا که هر محل مفتخر به میزبانی از یک یا چندین خانواده شهید است، انقلاب اینگونه بود که به پیروزی رسید.

وی با عنوان اینکه شهرستان پاکدشت ۴۵۰ شهید دفاع مقدس و ۶۸ شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: این خود نشان دهنده ظرفیت والای فرهنگی در این شهرستان است که باید از آن به خوبی بهره برد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت در ادامه با اشاره به لزوم پاسداشت مقام شامخ شهدا و تأسی از سیره و روش ایشان، مطرح کرد: سپاه پاکدشت آمادگی دارد تا در مسیر اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت یاری رسان اداره کتابخانه ها برای تبیین خاطرات و سیره عملی شهدا جهت انتقال به نسل جوان باشد.

گفتنی است این کتاب با حمایت اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت و به قلم محمودرضا پیرهادی در باب معرفی و خاطرات دلاورمردی های شهید بسیجی 15 سال هدر چهار بخش گردآوری و از سوی انتشارات آرشین منتشر و رووانه بازر نشر شد./804/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات