۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۸۶۴۳۲
کارشناس دینی مطرح کرد؛

تبلیغات سوء، علیه شیعیان در غرب

کارشناس دینی گفت: باید تمام تلاش خود را بکنیم تا مذهب شیعه و کشور ایران را به عنوان کشور پیرو حق به جهان معرفی کنیم چرا که تاکنون علیه ایران و مذهب شیعه تبلیغ نادرست و غیر منصفانه زیادی شده است.
شیخ محمد حسین تقی شیخ محمد حسین تقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شیخ محمد حسین تقی طلبه آمریکایی امشب در مسجد فاطمه زهرا(س) قرچک در مراسم تکریم خادمین موکب الشهدا ایام اربعین با تشریح چگونگی رسیدن به حقانیت اهل بیت، خاطر نشان کرد: سه سال است که به ایران آمده، دارای سه فرزند و در لباس طلبگی مشغول به خدمت و تحصیل است.

وی اظهار داشت: بهترین تجربه بنده در ایران، وجود هیأت های هفتگی است که باعث تکرار شفاهی تاریخ اهل بیت برای نسل جدید است.

کارشناس پاسخگویی به شبهات با همان لهجه آمریکایی ایرانی با اذعان به اینکه مهمترین دلیل انتخاب مذهب شیعه از سوی خانواده اش، پیروزی انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) بزرگ بود، افزود: پدر من که یک طلبه آمریکایی و فردی سنی مذهب بوده است بعد از ظهور انقلاب اسلامی که جهان را به چالش کشاند؛ به تحقیق در مورد این انقلاب پرداخت، با زندگی اهل بیت آشنا شد و با علم مذهب شیعه را انتخاب کرد.

شیخ محمد حسین تقی که به عنوان مبلغ در کنار خادمین موکب الشهدا در ایام اربعین مشغول به خدمت رسانی بود، اضافه کرد: پدرم به خاطر عشق و ارادتش به اهل بیت اسم فرزندانش را ترکیبی از اسم ائمه انتخاب کرد به طوری که هرکدام از فرزندان سه یا چهار اسم از القاب اهل بیت دارند.

این طلبه جوان آمریکایی که به عنوان مهمان وِیژه مراسم از قم آمده بود در پایان مطرح کرد: تمام تلاشش را خواهد کرد تا بتواند مذهب شیعه و کشور ایران را به عنوان کشور پیرو حق و نه حامی تروریست به جهان و ایالت محل تولدش معرفی کند چرا که علیه ایران و مذهب شیعه تبلیغ نادرست و غیر منصفانه زیادی شده است.

گفتنی است روایتگری از ایام اربعین از سوی حجت الاسلام شهرجردی راوی خوش بیان موکب الشهدا، سخنرانی امام جمعه قرچک، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت و تجلیل از خادمان اربعین از دیگر برنامه های این مراسم بود./804/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات