۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۸۶۳۸۳
نماینده مجلس شورای اسلامی:

ایران اسلامی با اقتدار در مقابل آمریکا ایستاده است

نقوی حسینی با بیان این که ایران اسلامی با اقتدار در مقابل آمریکا ایستاده است، گفت: آمریکا و کل دنیا هم این را می دانند ولی انگار برخی از مسؤولان نمی خواهند بدانند.
نقوی حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی شامگاه گذشته در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) فاتح قلب های مردم بود، گفت: ایشان با مردم و در میان مردم زندگی می کردند، با مردم نشست و برخاست داشتند و با مردم صادق بودند.

وی بیان کرد: امروز هم انقلاب اسلامی نیازمند مدیریت پیامبرگونه است، همانطور که حضرت امام خمینی(ره) و رهبری معظم نمونه بارز مدیریت پیامبر گونه هستند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: ایران با اقتدار در مقابل آمریکا ایستاده است، آمریکا و کل دنیا هم این را می دانند ولی انگار برخی از مسؤولان نمی خواهند بدانند، چنانچه دلیل هجمه ها و تحریم ها هم همین موضوع است.

وی با گریزی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی آن، اظهار داشت: بسیج یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است و همواره مظهر  وحدت آفرینی، خدمت رسانی و ایستادگی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: بسیج دستاورد انقلاب اسلامی، سرباز ولایت و لشکر مخلص خداوند است و بی شک این تنها شجره طیبه بسیج است که توانسته در همه عرصه ها حضور مثبت داشته باشد.

وی افزود: گفتمان سازی در عرصه های مختلفی چون تولید علم، اقتصاد مقاومتی، عدالت، پیشرفت، عزت و هویت اسلامی از کارکردهای بسیج در راستای امیدآفرینی در جامعه است.

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: امروز اگر مشکلی در کشور پیش آید، مشکل همه ما است که نتوانستیم این نظام را حفظ کنیم.

نقوی حسینی در پایان با اشاره به اشرافی گری برخی از مسؤولان تشریح کرد: ما هیچ گاه از دشمنانمان ضربه نمی خوریم چرا که ملت ما یکپارچه و در کنار ولایت فقیه مقابل دشمنان ایستاده اند، آمریکا چهل سال است که در خواب پنبه دانه است اما متأسفانه ما بیشتر از منافقان داخل ضربه می خوریم./804/پ204/ب1

ارسال نظرات