۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۸۶۱۷۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مقاومت راه مقابله با زیاده خواهی دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که در برابر زورگویی‌های استکبار جز استقامت و مقاومت چیزی معنا ندارد، گفت: تجربه ثابت کرده با ایستادگی در برابر زورگویی های دشمن می توان آنها را وادار به عقب نشینی کرد.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان قائمشهر با گرامیداشت هفته بسیج، خدمات این نیروی مردمی در دهه های اخیر را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: بسیج تنها یک نیروی مردمی نیست بلکه امروز به یک تفکر مهم و اصیل در جامعه اسلامی تبدیل شده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که بسیج نیرویی مردمی و از بدنه جامعه است، افزود: خدمات ارزشمند بسیج در عرصه سازندگی، فرهنگی و همچنین دفاع از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حرکت بسیج در تداوم حرکت انبیا و اولیای الهی است، خاطرنشان کرد: این نیروی مردمی در پیاده کردن ارزش های الهی و اسلامی در جامعه نقش بسیار مهم و اثرگذار ایفا کرده است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که آثار و خدمات بسیج در دهه های اخیر بسیار ارزشمند بوده است، گفت: دفاع مقدس اوج حضور و اثرگذاری نیروی مخلص بسیج در حراست و پشتیبانی از انقلاب و نظام اسلامی بود که عملکرد و رشادت های بسیجیان به وضوح دیده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهاردهه اخیر بر مبنای تفکر ارزشی و انقلاب بسیج مدیریت شده است، گفت: اگر این فکر و ایده در همه سطوح کشور نهادینه شود به طور حتم توطئه های دشمنان علیه کشورمان خنثی خواهد شد.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود به خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در بخش های مختلف کشور اشاره کرد و افزود: خدماتی که پس از انقلاب اسلامی به مردم ارائه شد بسیار گسترده است و به هیچ عنوان با گذشته و یا حتی سایر کشورهای منطقه قابل مقایسه نیست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود بر ضرورت تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب به جامعه تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید در این ایام، خدمات ارزشمند انقلاب را بیشتر برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی همچنین با تأکید بر این که در برابر زورگویی‌های استکبار جز استقامت و مقاومت چیزی معنا ندارد، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده با ایستادگی در برابر زورگویی های دشمن می توان آنها را وادار به عقب نشینی کرد./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات