۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۸۵۷۵۲
مدیرکل تبلیعات اسلامی خراسان جنوبی:

علما در تقویت اندیشه و اعتقادات مردم وظیفه سنگینی دارند

مدیرکل تبلیعات اسلامی خراسان جنوبی گفت: روح و روان، اندیشه، فکر و اعتقادات مردم برخلاف جسم انسان، نیاز به طبیب روح دارد از این رو مسؤولیت علمای دین در این بخش سنگین است و همه ما باید تلاش مجاهدانه و جهادگرانه انجام دهیم.
رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست مشترک علمای اهل سنت و تشیع خراسان جنوبی اظهار داشت: درد جسم نیاز به طبیب و پزشک دارد تا این درد جسم را درمان کند.

وی گفت: اما روح و روان، اندیشه، فکر و اعتقادات مردم بر خلاف جسم انسان، نیاز به طبیب روح دارد از این رو مسؤولیت علمای دین در این بخش سنگین است و همه ما باید تلاش مجاهدانه و جهادگرانه انجام دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: اکتفا کردن به یک سری برنامه روزمره شبانه روزی کافی نیست و نباید نسبت به اطراف خود بی تفاوت باشیم و بدانیم امروز در جوامع بشری چه خبر است.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: دشمنان به صورت شبانه روزی هجمه‌های فرهنگی و اعتقادی خود را ادامه می‌دهند و می‌خواهند قطار انقلاب را متوقف کنند چرا که آن‌ها هیچ اعتقاد و باور دیگری ندارند.

وی ادامه داد: حملات دشمنان را شاهد هستیم و رهبر معظم انقلاب بارها نیز بر هجمه‌های فرهنگی و ناتوهای فرهنگی و شبیخون فرهنگی هشدار دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف علمای دین هم نسبت به مردم بصیرت‌افزایی کنند و هم خود سدی در برابر این حملات و هجمه‌ها باشند و نباید سکوت کنند و شبانه روزی کار جهادی کنیم.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: بیش از 260 شبکه ماهواره‌ای و هزاران کانال فضای مجازی شبانه روزی علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند چرا که انقلاب ما انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمن بنیان خانواده و اعتقادات باورهای جوانان را هدف قرار داده است و باید تلاش کرد بصیرت‌افزایی کنیم و طعم شیرین دین را به مردم بچشانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جامعه گرفتار آسیب‌های اجتماعی است، گفت: باید بنیان خانواده از سوی تفکر دین مدارانه تقویت شود و از هجمه‌ها و حملات دشمنان را جلوگیری کرد./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات