۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۵۸۵۲۳۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مقام امامت و رهبری مکمل تمام نعمت‌ها است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وجود مکمل تمام نعمت‌ها، مقام امامت و رهبری است، گفت: ما از وجود رهبری معصوم و انسان کامل محروم هستیم و دست ما از حکومت عدل خالی است و فرصت‌های ارزشمند عمر نیز ضایع می‌شود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امشب در دیدار اعضای بنیاد مهدی موعود(عج) استان اظهار داشت: تمام بحث‌های فلسفی و کلامی با ارزیابی‌ها و صحنه‌های میدانی در این خلاصه می‌شود که انسان کامل این کاوران بشریت را رهبری کند و به مقصد نهایی برساند چرا که بدون آن نیز ممکن نیست.

وی گفت: امور نفسانی همواره در بعثت تمام انبیا و جانشینی تمام اوصیای الهی وسوسه‌های شیطانی خود را داشته و امورات را منحرف کرده همانطور که امروز دنیا به دست کسانی افتاده که دچار وسوسه‌های نفسانی شدند و کار آن‌ها تباهی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وجود مکمل تمام نعمت‌ها، مقام امامت و رهبری است، افزود: ما از وجود رهبری معصوم و انسان کامل محروم هستیم و دست ما از حکومت عدل خالی است و فرصت‌های ارزشمند عمر نیز ضایع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه افرادی که منافع نفسانی آن‌ها تامین نمی‌شود همواره حق را انکار می‌کنند، تصریح کرد: اگر حکومت حضرت مهدی(عج) برپا نمی‌شود، مشکل در کار خدا نیست بلکه مشکل از ما است چرا که تا یک جایی همراهی می‌کنیم اما وقتی مورد آزمایش قرار می‌گیریم، نفس انسان خودش را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در ظاهر می‎گوییم ما منتظر هستیم و از مهدی موعود(عج) نیز به منتظر تعبیر می‌کنیم اما در واقع عکس آن است و آن حضرت منتظر ما هستند نه ما منتظر ایشان.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد شاید پای حرف خود باشند اما این کافی نیست و باید دنیا اداره شود و اداره دنیا نیز به وسیله معجزه نمی‌شود بلکه به وسیله خود مردم خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اگر ما آماده باشیم، حضرت مهدی(عج) نیز از قبل آماده بودند و اگر ما بنده خدا شویم، خداوند متعال نیز بندگان خود را همیشه دوست داشته است./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات