۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۵۸۲۷۳۲
سر مقاله؛

بالاتر از سخن

تیرماه گذشته، رییس‌جمهوری وعده داد که کابینه را ترمیم می‌کند تا دولت آرایشی تازه بگیرد در برابر هجمه اقتصادی آمریکا و مهار مشکلات معیشتی داخلی؛ از این وعده حدود چهار‌ماه می‌گذرد و خبری از این تغییر نیست.
کابینه

به گزارش خبرگزاری رسا، تیرماه گذشته، رییس‌جمهوری وعده داد که کابینه را ترمیم می‌کند تا دولت آرایشی تازه بگیرد در برابر هجمه اقتصادی آمریکا و مهار مشکلات معیشتی داخلی؛ از این وعده حدود چهار‌ماه می‌گذرد و خبری از این تغییر نیست.

دو،سه روز پیش نیز ایشان مجدداً با یادآوری تاریخی که تحریم‌های جدید اعمال خواهد شد، به مردم گفت که نگران نباشند؛ حال آنکه هم آقای روحانی و هم وزیر خارجه قبلاً چند باری تاکید کرده بودند که این مقطع زمانی اتفاق خاص نمی‌افتد چون آمریکا تمامی تیرهای ترکش خود را پرتاب کرده است و این گفتار جدید، مایه تعجب شد.

با این همه، اطمینان دادن به مردم، لوازم و اقتضائاتی را می‌طلبد و از آن جمله داشتن تیمی سرپا، جنگنده و فعال است که لااقل چنین صورتی در بخشی از کابینه دیده نمی‌شود؛ درست است که کلام مقامات باید امیدآفرین باشد، اما این امیدآفرینی باید با مجموعه‌ای از تدابیر، فعالیت‌ها و اجرایی‌سازی سیاست‌ها همراه باشد، وگرنه شکل #گفتاردرمانی به خود می‌گیرد و اثر و کارکردی نخواهد داشت.

قطعاً در این نقاط تاریخی نمادگذاری شده توسط دشمن، هیچ وضعیت بحرانی‌ای پیش‌روی کشور نیست، لکن توقع این است که دولت جمهوری اسلامی که بخش اصلی امور اداره اجرایی کشور را بر عهده دارد، عزم راسخ خود را به شکل عینی، ملموس و کارگشا در چهره مردم ظاهر کرده و به سخن بسنده نکند./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: صبح‌نو

ارسال نظرات