۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۵۸۱۹۶۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کودکان مسلمان سراسر جهان مورد حمایت مجامع بین المللی قرار گیرند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه تمدن وحشی غرب در حال درندگی است، گفت: باید جوامع بشری از کودکان مسلمان سراسر جهان حمایت کنند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار داشت: کودکان و نوجوانان دارای استعدادهای بی بدیلی هستند.

وی گفت: امروز کودکان فلسطین، یمن، میانمار و بحرین امنیت ندارند و دشمن امنیت را از آن‌ها گرفته و جلوی چشمانشان والدین آن‌ها را می‌کشند و یا از گرسنگی و بیماری می‌میرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه تمدن وحشی غرب در حال درندگی است، افزود: باید جوامع بشری از کودکان مسلمان سراسر جهان حمایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: هر آنچه در تکوین است برای انسان‌ها آفریده شده و در حالی که موجودات دیگر خدا نیز پیش ساخته آفریده شدند و انسان هم از نظر حیوانی پیش ساخته آفریده شده اما از زاویه انسانی تازه کارش آغاز می‌شود.

وی خطاب به اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، ادامه داد: شما مسؤولیت بزرگ و مقدسی دارید و باید مواظب باشید تا در این کار کوتاهی نشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پرورش فکر کودکان و نوجوانان بسیار مهم و حائز اهمیت است و رسالت اصلی پیامبران نیز یعلمهم و یزکیهم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اظهار کرد: هر کسی که دنبال عدالت و حق است و انگیزه حسینی دارد به راهپیمایی بزرگ اربعین می‌رود چرا که امام حسین(ع) نیز سمبل تقوا و طهارت است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات