۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۸۱۷۵۲
امام جمعه طبس:

ایران اسلامی حرف اول را در منطقه می‌زند

امام جمعه طبس گفت: امروز ایران اسلامی حرف اول را در منطقه می‌زند و این عزت که در جامعه وجود دارد نیز به دلیل زحمات و جانثاری رزمندگان و شهدا است.
محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدرضا محمدی، امام جمعه طبس امشب در سومین کنگره سرداران و 221 شهید شهرستان طبس اظهار داشت: سن بسیاری از شهدا بین 13 تا 35 سال بوده و آن‌ها با توجه به هدف مقدسی که داشتند از تمام آمال و آرزوهای خود دست کشیدند و برای عزت ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

وی گفت: امروز ایران اسلامی حرف اول را در منطقه می‌زند و این عزت که در جامعه وجود دارد نیز به دلیل زحمات و جانثاری رزمندگان و شهدا است.

امام جمعه طبس افزود: اگر امروز کماندوهای آمریکایی در خلیج فارس در مقابل نیروهای مسلح و پاسداران ما زانو می‌زنند به دلیل جانفشانی شهدا در طول انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: شهدا همواره زنده‌اند و ناظر اعمال تک تک ما مردم و مسؤولان هستند و امروز اگر ما در وظایف خود کوتاهی کنیم در واقع به شهدا خیانت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه اتحاد و وحدت میان مسلمانان دشمن‌شکن است، ادامه داد: امروز یکی از اهداف شهدا که باید به آن عمل کنیم همدلی و وفاق آن هم زیر چتر ولایت است.

امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: امروز ما با جنگ در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی  با دشمن هستیم که به زودی دشمن از مردم ایران سیلی خواهد خورد.

حجت الاسلام اظهار کرد: امسال ملت ایران در چهل سالگی انقلاب اسلامی که نشان از پختگی و کامل شدن انقلاب خواهد بود با حضور در صحنه‌های مختلف پیروز خواهند شد./9314/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات