۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۵۸۱۳۱۴
مدرسه علمیه شهرستان ایوان:

استقلال و عزت امروز ایران مرهون انقلاب اسلامی و خون شهدا است

مدرسه علمیه شهرستان ایوان گفت: طلاب و روحانیان باید با تشریح و تبیین دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی هدف دشمن که یأس و نا امیدی مردم نسبت به نظام اسلامی است را باطل کنند.
استقلال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدحسن فریادی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان، امروز در جمع طلاب این مدرسه اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد یأس و نا امیدی در بین ملت ایران هستند.

وی افزود: نظام سلطه و در رأس آن آمریکا به خوبی می داند که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران پاسخگوی حملات آنها خواهد بود و شروع نبرد با آنها ولی پایان آن را ایران اسلامی رقم خواهد زد.

حجت الاسلام فریادی خاطر نشان کرد: در حال حاضر و در عصر کنونی آمریکا و رژیم صهیونیستی با کمک کشورهای مرتجع حاشیه خلیج فارس به دنبال تضعیف اقتصاد ایران هستند.

وی ادامه داد: آنها قصد دارند تا با ایجاد بی ثباتی در بازار و گران شدن ارز و سکه ملت را نسبت به نظام اسلامی نا امید کنند و در ادامه نیز پایه های انقلاب را متزلزل بسازند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان تاکید کرد: نظام سلطه جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران به صورت رسمی آغاز کرده است و می طلبد که مردم ولایتمدار و هوشیار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با همت و بصیرت خود نقشه های شوم آنها را بی اثر سازند.

این مدرس حوزه اضافه کرد: طلاب و روحانیان نیز باید با تشریح و تبیین دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی هدف دشمن که یأس و نا امیدی مردم نسبت به نظام اسلامی است را باطل کنند.

وی با بیان اینکه امروز بزرگترین منکر تضعیف نظام اسلامی است، گفت: نظام سلطه هیچگاه دوست و یاور ملت ایران نبوده و تنها به کشورهای خاورمیانه برای چپاولگری نگاه می کنند اما استقلال و عزت امروز ایران مرهون انقلاب اسلامی و خون شهداست.

حجت الاسلام فریادی در پایان ابراز داشت: ما باید پاسدار و قدردان خون شهدا باشیم زیرا آنها با خون خود این میراث گرانبها را به ما سپرده اند و بر همه ما فرض و واجب است که تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع کنیم و اجازه لظحه ای امید به دشمن را ندهیم./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات