۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۸۰۹۱۵
گزارش رسا؛

ذوق زدگی منافقین از حمله پلیس فرانسه به مرکز اسلامی الزهرا

حمله پلیس فرانسه به مرکز اسلامی الزهرا در شمال فرانسه به بهانه مبارزه با تروریسم، ذوق زدگی صهیونیست‌‌‌ها و منافقین را به دنبال داشت.
پلیس فرانسه

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، روز گذشته (دوم اکتبر ۲۰۱۸) مقامات فرانسه از حمله به مرکز اسلامی الزهرا در پاریس و نیز بازداشت چند فرد مسلمان شیعه خبر دادند. در کنار این خبر، بلوکه کردن دارایی‌های وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در کشور فرانسه منتشر شد. دولت فرانسه با ژست ضدتروریستی این اقدامات را در راستای مبارزه با تروریسم اعلام کرد.

پرچم رژیم صهیونیستی زیر پای عابران در ورودی مرکز اسلامی الزهرا در فرانسه

پرچم رژیم صهیونیستی زیر پای عابران در ورودی مرکز اسلامی الزهرا در فرانسه

حمله به مسجد الزهرا

مرکز الزهرا در حومه شهر بندری دانکرک در شمال کشور فرانسه قرار دارد. ​این مرکز یک نهاد فرهنگی است و شیعیان فرانسوی آن را اداره می کنند.

فعالیت‌های مرکز فرهنگی اسلامی الزهرا، همانند سایر مراکز اسلامی جهان، روشنگرانه و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است و اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی را تقبیح می‌کند.

پس از حمله به اصطلاح «ضدتروریستی» روز گذشته پلیس فرانسه، «مرکز زهرا در فرانسه» در صفحه فیسبوک خود نوشت:

ساعت 6 صبح امروز، گروه زیادی از نیروهای پلیس وارد محوطه مرکز زهرا و بخش ضد صهیونیزم شدند. بیش از 200 نیروی پلیس بخش‌های مختلف مرکز و نیز خانه های ما را جستجو و تفتیش کردند.

پلیس فرانسه در بیانیه خود اعلام کرده است که فعالیت‌های ما در مرکز زهرا، حمایت از چندین گروه و جنبش تروریستی است که با ارزش‌های جمهوری (فرانسه) مغایرت دارد!

طبق اعلام آنان، مرکز ما «محمل اصلی شیعه بنیادگرا در اروپاست»!

ما به نوبه خود می‌خواهیم جزییات بیشتری را در مورد ذات و نیز پوچی این تهمت‌ها بیان کنیم:

چگونه می‌توان گروه‌های تروریستی را شناخت؟

ارزش‌های ما چیستند که « علیه ارزش‌های جمهوری» شناخته می‌شوند؟

ما در اینجا بیان می‌کنیم که مرکز الزهرای فرانسه و بخش ضدصهیونیزم، همیشه کاملا شفاف عمل کرده است؛ همه فعالیت‌ها، بیانیه‌ها و هرآن‌چه که ما محکوم کرده‌ایم، در وبسایت و خروجی‌های خبری ما قرار دارد.

ما هیچ چیزی برای پنهان کردن نداریم.

شکی نیست که این تهمت‌ها از آنجا علیه ما مطرح شده است که ما مبارزه بی وقفه‌ای علیه صهیونیزم و وهابیت داشته و نیز رفتارهای شیطانی آنان را همیشه محکوم می‌کنیم.

شاهد این مدعا این است که اولین رسانه‌ای که حمله به مرکز زهرا در فرانسه را منتشر کرد، شبکه اسرائیلی آی24 بود.

جای هیچ شک و شبهه‌ای نیست که صهیونیست‌ها در پشت پرده عملیات پلیس علیه مرکز اسلامی ما قرار دارند و به نظر می‌رسد از مقامات فرانسه خواستار حمله به مرکز شده‌اند. همه می‌دانند که صهیونیست‌ها همیشه از هر گونه اتهام مبرا می‌شوند.

مرکز الزهرا فرانسه و بخش ضدضهیونزم، این عملیات شرم‌آور را را به شدت محکوم می‌کند؛ عملیاتی که با هدف منحرف کردن افکار عمومی و در تلاش برای مرعوب کردن اعضا و حامیان آن انجام شده است.

با هوشیاری کامل، از آنجا که طبق قانون کشورمان (فرانسه) عمل می‌کنیم، ما از این موقعیت و افرادی که هیچ تقصیری در آن نداشته‌اند استقبال می‌کنیم و با نادیده گرفتن شیطنت‌های صهیونیست‌ها، بر مواضع و اصول خود استوار می‌مانیم.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که سه وزارتخانه‌های کشور، اقتصاد و خارجه فرانسه با صدرو بیانیه‌ای مشترک، اعلام کرده‌اند که این کشور، بر عزم خود برای مبارزه با تروریسم به هر شکلی، به ویژه در خاک خودش تاکید می‌کند (!).

در ادامه این بیانیه مشترک می‌خوانیم: در تاریخ سی ژوئن تلاش برای حمله در ویوپنت خنثی شد؛ واقعه‌ای تا این حد جدی در خاک ما نمی‌تواند بدون مجازات بماند.

ذوق زدگی بیحساب منافقین از حمله به مرکز اسلامی الزهرا در فرانسه

منافقین پس از حمله پلیس فرانسه به مرکز اسلامی الزهرا در شبکه خود موسوم به سیمای به اصطلاح آزادی، این خبر را به صورت گسترده پوشش دادند.

شبکه ماهواره‌ای نفاق در حالی گزارش‌های خبری-تحلیلی در این باره منتشر کرد و آن را «غرش رعد در روابط ایران و فرانسه، حمله به مرکز بنیادگرایی شیعی عملیاتی ضدتروریستی» نامید که خود سردمدار قتل، جنایت و ترور است و اسناد این جنایات برای همه جهانیان در دسترس است؛ از بمبگذاری‌ها، قتل رییس‌جمهور و نخست وزیر منتخب گرفته تا حمله با سلاح سرد و گرم و شکنجه مردم بی‌گناه کوچه و بازار؛ از همدستی و ایفای نقش ستون پنجم برای دشمن قسم خورده ایران یعنی صدام دیکتاتور معدوم عراق گرفته تا فعالیت حساب شده و در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸.

زمینه حمله دولت فرانسه به مرکز اسلامی الزهرا

زمینه این رفتارهای دولت فرانسه، به ماه گذشته باز می‌گردد؛ زمانی که همانند دفعات قبل، جلسه سران منافقین در شهر پاریس برگزار شد. در این جلسه سرکرده گروهک نفاق با سران کشورهای غربی از جمله کشورهای اروپایی و آمریکا دیدار داشت و در میان انبوهی از شرکت‌کنندگان اجاره‌ای، برای انجام عملیات تروریستی جدید علیه مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران، به آنان قول مساعد داد.

اما برای مظلوم نمایی و موجه جلوه دادن حضور منافقین در پاریس، نیاز به اقدامی فوق‌العاده دیده می‌شد. از این رو دولت فرانسه که بعد از صدام پشتوانه‌ای قوی برای منافقین بود، سناریوی بمب‌گذاری علیه منافقین از سوی جمهوری اسلامی ایران را کلید زد.

اما این اقدام از چند جهت نخ نما و بی اثر دیده می‌شد چرا که اولا گروهک نفاق در بدترین وضعیت خود طی 40 سال اخیر به سر می‌برد به طوری که برای جمهوری اسلامی ایران به عنوان دشمنی دست چندم به شمار می‌رود. لذا شایعه حمله جمهوری اسلامی به منافقین آن هم در کشوری اروپایی، تنها برای بزرگنمایی و مهم جلوه دادن گروهک نفاق است. ثانیا، با فرض این که مقامات جمهوری اسلامی منافقین را دشمنی درجه یک محسوب کرده باشند، در زمانی که کشورهای اروپایی و آمریکا همه گونه اتهامات را متوجه ایران می‌کنند، چنین اقدامی از طرف ایران بعید به نظر می‌آید.

سیاست دوگانه فرانسه

دولت فرانسه بیش از سایر کشورهای اروپایی مدعی آزادی و مبارزه با تروریسم بوده است. در جایی که طبق ادعا، در این کشور همه گونه اعتقاد فکری و عقیدتی زندگی می‌کنند. از طرف دیگر این کشور به بهانه مبارزه با تروریسم داعش، هم گام با آمریکا و انگلیس در سوریه اقدام به عملیات به اصطلاح ضد تروریستی کرده است. به طوری که حتی ناو هواپیمابر خود را در نزدیکی مرزهای آبی سوریه مستقر کرده و در بخش‌هایی از خاک سوریه نیروی نظامی دارد. بر کسی پوشیده نیست که مبارزه با تروریسم به ویژه تروریست‌های داعش از سوی کشورهای غربی، دروغی بیش نیست (چرا که کشورهای غربی، خود این گروه تروریستی را برای مبارزه با محور مقاومت و در راستای حمایت از دولت جعلی صهیونیسم خلق کرده اند)؛ اما زمانی که دولت یا جناح یا هر مقام حقیقی و حقوقی لااقل به ظاهر ادعای مبارزه با تروریسم را می کند، نباید به این وضوح، از پیروان اصلی آن میزبانی کند.

منافقین که با کارنامه قتل و ترور بیش از هفده هزار نفر در ایران، روی هر گروه تروریستی دیگری را در جهان سفید کرده‌اند، از میانه دهه هشتاد میلادی (دهه شصت شمسی) پاریس را مأمن خود انتخاب کرده و به صورت فعال در این شهر حضور دارند.

شاید اولین گردهمایی برجسته منافقین در فرانسه، جلسه به اصطلاح انقلاب ایدئولوژیک بود که در آن ابریشمچی (اسطوره بی‌غیرتی در میان منافقین بی غیرت) همسر خود یعنی مریم قجر را به مسعود رجوی تقدیم کرد؛ روندی که به اصطلاح طلاق-ازدواج ایدئولوژیک محسوب می‌شد اما هیچ کدام از شرایط شرعی طلاق در آن رعایت نشده بود.

در میانه دهه 2000 که آمریکا از سر غفلت گروه منافقین را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده بود، یک بار پلیس فرانسه در اثبات پیروی از سیاست‌های برادر بزرگتر خود یعنی آمریکا، چند عضو از منافقین را بازداشت کرد. اما این فیلم مضحک نیز دیری نپایید که به پایان رسید و بعد از حذف گروهک نفاق از لیست گروه‌های تروریستی، مریم قجر و زیردستان وی به فعالیت‌های خود در پاریس به صورت آزادانه تری ادامه دادند.

نتیجه

صهیونیست‌ها، آمریکا و عوامل آنان در کشورهای اروپایی تاکنون از هیچ گونه اقدامی علیه محور مقاومت، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران، فروگذار نکرده‌اند و بعد از راه‌اندازی جنگ نظامی روی به جنگ اقتصادی و تحریم آوردند. در حال حاضر نیز به دلیل شکست در همه این جبهه‌ها؛ از جبهه نظامی در سوریه و عراق گرفته تا جبهه اقتصادی و تحریم، و نیز مشاهده مقاومت مردم ایران و کشورهای اسلامی، طرح خود را این‌گونه بسته‌اند که نظام جمهوری اسلامی را که همیشه نوک پیکان مبارزه با تروریسم بوده و خود مهمترین قربانی تروریسم است؛ متهم به حمایت از تروریسم کنند. اتهامی نخ‌نما که حتی با ساده‌ترین تحلیل‌ها نشان از ضعف و شکست آنان در برابر جمهوری اسلامی ایران دارد./۸۴۷/ب۹۵۰/ف

امیر رحیمیان
ارسال نظرات