۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۵۸۰۵۹۲
حجت الاسلام عباس زاده:

مبلغان در تقویت امید در جامعه نقش آفرین هستند

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با اشاره به فعالیت و وظایف تبلیغی مبلغان در جامعه، گفت: این قشر در تحکیم بخشی باورهای دینی و ایجاد امید در جامعه برای مقابله با دسیسه های دشمنان نقش بسزایی بر دوش دارند.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به فعالیت تبلیغی مبلغان در بقاع متبرکه استان اشاره و عنوان کرد: حضور مبلغان در جامعه امری مهم در زمینه تبیین و تشریح اهداف قیام عاشورا است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم سخنرانی حجت‌الاسلام حسین‌زاده، از واعظان مشهد مقدس در شهرستان خرم‌آباد و بروجرد به مناسبت دهه سوم ماه محرم افزود: پنج شب اول این مراسم عزاداری، سخنرانی و مداحی در شهر خرمآباد و پنج شب دوم دهه سوم محرم این مراسم در شهر بروجرد برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده یادآور شد: این مراسم در خرمآباد در مسجدالاقصی کوی فلسطین برگزار می شود.

وی در ادامه بیان داشت: به ‌مناسبت ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر و ایام رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام رضا(ع) نیز اعزام مبلغ به بقاع متبرکه، شهرها و روستاهای استان صورت می گیرد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان هدف از اعزام مبلغان را تبیین و ترویج ارزش ها در جامعه به ویژه بین نسل جوان و مصون سازی این قشر در برابر آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی دشمنان عنوان کرد.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به شرایط کنونی جامعه  و تلاش دشمن برای جداسازی نسل جوان از انقلاب اظهار داشت: مبلغان با بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه و تحکیم پایه های دینی نسل جوان باید جلوی رواج ناهنجاری ها را بگیرند.

وی یادآور شد: ایجاد امید در جامعه و تقویت وحدت و همدلی در برابر فشارهای اقتصادی و توطئه های دشمنان راه خنثی سازی دسیسه های دشمنان است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات