۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۸۰۱۷۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

امام حسین چراغ هدایت جوامع بشری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه دریای دنیا طوفانی است و اگر مراقب نباشیم در این طوفان غرق می شویم، گفت: امام حسین(ع) چراغ هدایت جوامع بشری است و این نور عامل نجات انسان از ظلمتکده دنیا است.
رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در آیین سوگواری هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) که در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: اهل بیت(ع) بهترین وسیله میان ما و خداوند متعال هستند.

وی گفت: پیامبراکرم(ص) می فرمایند من از دنیا می روم اما دو امانت بزرگ قرآن و اهل بیت(ع) را میان امتم به جا می گذارم و تا وقتی که متوسل به این دو امانت بزرگ شدید هیچگاه گمراه نمی شوید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از گمراهان در جامعه از مسیر اهل بیت(ع) راه خود را پیدا کردند، افزود: اهل بیت(ع) بهترین وسیله بین ما و خدا هستند و آن ها به عنوان کشتی نجات معرفی شدند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه دریای دنیا طوفانی است و اگر مراقب نباشیم در این طوفان غرق می شویم، تصریح کرد: امام حسین(ع) چراغ هدایت جوامع بشری است و این نور عامل نجات انسان از ظلمتکده دنیا است.

وی ادامه داد: تمام آن هایی که در کربلا در مقابل امام حسین(ع) قرار گرفتند کفار و مشرکین نبودند بلکه کسانی بودند که پشت سر امام علی(ع) نماز می خواندند و دخترانشان پای تفسیر درس حضرت زینب(س) می نشستند و یکی از عواملی که آن ها در مقابل امام ایستادند دوری از خدا و تسلیم هوای نفس بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند که عقاید جوانان را از طریق فضای مجازی متزلزل کند، خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۲۶۰ شبکه ماهواره‌ای علیه آرمان های انقلاب و نظام اسلامی و مسلمانان تلاش می کنند.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: ترامپ اخیرا می‌گوید کسانی که ارتباط آن ها تا 13 آبان ماه به صورت کامل با جمهوری اسلامی ایران قطع نکنند با آن ها برخورد می شود و این نشان می دهد دشمن از قبل توطئه‌های خود را برنامه ریزی کرده است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات