۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۷۷۶۴۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

هیئات مذهبی مرکز نشر معارف اسلام باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هیئات مذهبی را مهم‌ترین عامل بقای اسلام دانست و گفت: هیئات مذهبی باید مرکز نشر معارف اسلام باشند و نباید فعالیت هیئات مذهبی را محدود به زمان خاصی کنیم.
رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در همایش پیام‌آوران عاشورایی خراسان جنوبی اظهار داشت: در هیئات مذهبی باید جلسات هفتگی برگزار شود تا سایر افراد از پیام اهل بیت(ع) محروم نشوند.

وی گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است از این رو هیئات تاکنون برای این آسیب چه اقدامی کرده‌اند؟ چقدر می‌توانیم در هیأت نقش داشته باشیم؟.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مساجد ظرفیت‌های بالایی دارند، افزود: هیأت‌های مذهبی و مساجد باید مهم‌ترین پایگاه‌های امربه معروف و نهی از منکر باشند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است اما ساماندهی آن باید در مساجد باشد، تصریح کرد: هیأت برای تداوم ایثار و شهادت باید فعالیت کند.

وی با بیان اینکه نوکری کردن برای اهل بیت(ع) یک افتخار است که نصیب هر کسی نمی‌شود، ادامه داد: باید تمام انسان‌ها خادم و پیام‌رسان قیام امام حسین(ع) باشند و این لطفی که خداوند متعال به ما کرده قابل معامله با چیز دیگری نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی یکی از پرمخاطب‌ترین تشکل‌ها است از این رو تشکلی تاثیرگذارتر از تشکل هیئات مذهبی نیست و در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی میلیون‌ها نفر عاشق امام حسین(ع) در سراسر عالم افتخار نوکری حضرت را دارند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه به برکت هیئات مذهبی بسیاری از افراد هدایت شدند، اظهار کرد: مبلغان و مداحان اهل بیت(ع) پیام‌رسان قیام عاشورا باشند.

وی هیئات مذهبی را مهم‌ترین عامل بقای اسلام دانست و افزود: هیئات مذهبی باید مرکز نشر معارف اسلام باشند و نباید فعالیت هیئات مذهبی را محدود به زمان خاصی کنیم./۹۳۱۴/پ203/ب1

ارسال نظرات