۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۷۷۳۱۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

ماه محرم فرصتی مناسب برای بیان معارف اهل بیت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ماه محرم فرصتی مناسب برای بیان معارف اهل بیت(ع) است.
حجت الاسلام رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان اظهار داشت: ماه محرم فرصتی مناسب برای بیان معارف اهل بیت(ع) است.

وی گفت: در ماه محرم تنها به روضه‌خوانی و ذکر مصیبت اکتفا نشود و باید از این فرصت در راستای بصیرت‌افزایی مردم در جامعه استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: هیأت‌های مذهبی در جامعه یکی از پرمخاطب‌ترین تشکل‌های مردمی هستند از این رو شکل‌گیری یک شورای فرهنگی در هر هیأت می‌تواند به افزایش کیفیت برنامه‌ها کمک کند.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: بسیاری از جوانان مخاطبان فضای مجازی هستند از این رو باید در هر هیأت مذهبی یک واحد فضای مذهبی شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه با ایجاد این واحد فضای مذهبی در انتقال پیام اهل بیت(ع) از طریق فضای مجازی بسیار موفق خواهیم بود، ادامه داد: برای تجمع هیأت‌های مذهبی در بیرجند باید یک برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه یک هزار و 300 مبلغ بومی و غیربومی در ایام محرم در استان فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: عزاداری ماه محرم و صفر و شور و اشتیاق مردم بر فرهنگ جامعه تاثیرگذار است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات