۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۵۷۷۲۵۹
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی:

برنامه‌ها در جامعه پیوست فرهنگی داشته باشد

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه باید برنامه‌ها در جامعه دارای پیوست فرهنگی باشد، گفت: خبرنگاران به فرموده مقام معظم رهبری افسران جنگ نرم هستند و رسالت عظیمی در این زمینه دارند؛ خبرنگاران باید در راستای روشن‌سازی افکار جامعه از هیچ کوششی دریغ نکنند.
نصیرایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی شب گذشته در آیین تجلیل از منتخبان مرکز صداوسیمای خراسان جنوبی در بیست و یکمین جشنواره رادیویی و تلویزیونی کشور اظهار داشت: شیعه مانند پرنده دو بال دارد که یک بال آن سبز و بال دیگر سرخ است.

وی گفت: بال سبز شیعه همان مهدویت و عدالت‌خواهی است چرا که انسان شیعه همواره در انتظار عدالت به سر می‌برد و انسان امیدوار شکست‌ناپذیر است.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی بال سرخ را شهید و شهادت دانست و افزود: همچنین شیعه بعد سوم هم دارد و آن این است که این پرنده زرهی به نام ولایت‌مداری بر تن دارد.

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: در میان سایر مذاهب اسلامی، شیعه تنها مذهبی است که نگاه آن به ولایت فقهی است یعنی فقیه می‌تواند ولایت داشته باشد.

وی ادامه داد: دشمنان برای زمین‌گیر کردن شیعیان از مهندسی معکوس استفاده می‌کنند و می‌خواهند ولایتمداری و ولایت‌محوری را از شیعه بگیرند و اگر این دو از شیعه گرفته شود، شیعه دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه غرب روی موضوعات شهادت‌طلبی، ولایتمداری و مهدویت برنامه‌ریزی کرده است، خاطرنشان کرد: اگر ایمان و اعتقاد از جامعه گرفته شود این کشور نیز به سرنوشت کشورهای لیبی و مصر دچار می‌شود.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه باید برنامه‌ها در جامعه دارای پیوست فرهنگی باشد، اظهار کرد: خبرنگاران به فرموده مقام معظم رهبری افسران جنگ نرم هستند و رسالت عظیمی در این زمینه دارند؛ خبرنگاران باید در راستای روشن‌سازی افکار جامعه از هیچ کوششی دریغ نکنند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات