۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۵۷۵۶۶۶
آیت الله طبرسی در دیدار رییس کمیته امداد:

عمل به دستورات دینی سبب زدوده شدن فقر از چهره جامعه اسلامی می شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که با عمل به دستورات دینی می توان ریشه فقر را در جامعه اسلامی خشکاند، گفت: اگر به دستورات دینی به خوبی عمل شود دیگر در جامعه اسلامی فقر نخواهیم داشت.
دیدار فتاح با آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، فتاح، رییس کمیته امداد خمینی(ره) امروز در ساری با آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله طبرسی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های کمیته امداد امام خمینی(ره) در کمک به محرومان و مستضعفان جامعه، این مجموعه ارزشمند را یادگاری از نگاه بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که کمیته امداد امام خمینی(ره) کارنامه روشنی در خدمت به محرومان و مستضعفان دارد، افزود: باید این خدمات ارزنده بیش از پیش برای مردم تبیین شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه تأسیس شد، بیان داشت: امام راحل همواره دغدغه زندگی و معیشت مردم به ویژه محرومان جامعه را داشتند و امروز نیز مقام معظم رهبری نیز همان رویکرد را دنبال می کنند.

آیت الله طبرسی با بیان این که رسیدگی به امور محرومان جامعه یکی از مهم ترین شعارهای انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: باید این تلاش ها و خدمات امروز نیز با قدرت و توان بیشتری دنبال شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: نهضت عظیم انقلاب با همراهی و حضور گسترده مردم به پیروزی رسید و تا به امروز ادامه یافته است.

وی با بیان این که مسؤولان هر چه در توان دارند باید برای خدمت به این مردم قدرشناس به کار گیرند، تصریح کرد: باید به گونه ای تدبیر و تلاش شود تا مشکلات به ویژه مسائل اقتصادی موجب رنج مردم نشود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که در حال حاضر مهم ترین مطالبه مردم از مسؤولان ساماندهی اقتصاد کشور است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی سیاست های نادرست در حوزه اقتصادی موجب افزایش مشکلات اقتصادی مردم شده است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که مسؤولان باید گوش به فرمان رهبری باشند، تصریح کرد: اگر همه بخش های کشور در آن مسیری که رهبری تعیین کردند گام بردارند به طور حتم از مشکلات کاسته خواهد شد.

امام جمعه ساری با بیان این که کمک به محرومان و فقرا در دین بسیار مورد سفارش قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستگیری از محرومان و فقرا پیشگام است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که با عمل به دستورات دینی می توان ریشه فقر را در جامعه اسلامی خشکاند، تصریح کرد: اگر به دستورات دینی به خوبی عمل شود دیگر در جامعه اسلامی فقر نخواهیم داشت.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توانمند سازی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تأکید کرد و گفت: این مجموعه باید تلاش کند بستری را جهت توانمند سازی این افراد به منظور ایجاد درآمد پایدار فراهم کند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات