۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۵۷۵۳۱۹
حجت الاسلام غلامی خبر داد؛

اقامه نماز عید فطر در بیش از ۱۰۰ نقطه لرستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اقامه نماز عید فطر در بیش از ۱۰۰ نقطه استان خبر داد و گفت: در خرم آباد نیز نماز عید فطر در مصلی الغدیر برگزار می شود.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری مراسم دعای عرفه در 50 نقطه استان خبر داد و بیان داشت: دعای عرفه در مصلی های نماز جمعه، گلزار شهدا و مساجد قرائت می شود.

وی عنوان داشت: مراسم قرائت دعای عرفه در استان لرستان فردا سه ‌شنبه، ۳۰ مرداد ماه ساعت سه بعدازظهر برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: مراسم دعای عرفه با قرائت قرآن و زیارت عاشورا آغاز و پس از برگزاری سخنرانی با قرائت دعای عرفه به پایان می رسد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اقامه نماز عید قربان در بیش از 100 نقطه در استان لرستان یادآور شد: نماز عید قربان ساعت هفت صبح روز عید سعید قربان در استان اقامه خواهد شد.

فعالیت 320 مبلغ در لرستان به مناسبت دهه ولایت

حجت الاسلام غلامی در ادامه با اشاره به اعزام و فالیت مبلغان در سطح استان بیان داشت: در دهه ولایت 320 مبلغ در استان و در راستای تبیین فرهنگ غدیر و پاسخگویی به سؤالات و شبهات آحاد مردم فعالیت دارند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه هدف از اعزام و فعالیت مبلغان را تبیین و تشریح برکات غدیر عنوان کرد و گفت: در این راستا از ظرفیت مبلغان بومی و غیر بومی استفاده می شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه عبادت در روز عرفه خاطرنشان کرد: عرفه وسیله ای برای تقرب به درگاه الهی و روز معرفت و شناخت است، روز عرفه فرصتی برای تقرب به درگاه الهی است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات