۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۷۴۸۵۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

آزادگان سند حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آزادگان به عنوان سند حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی هستند، گفت: آزادگان در گذشته از استعمار و استکبار جهانی رنج کشیدند و امروز هم از برخی رفاه طلبان بی درد در جامعه رنج می‌کشند.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار آزادگان و جانبازان خراسان جنوبی اظهار داشت: انسان‌ها در جامعه تابع عقل، عدل و ایمان هستند اما اگر حیوانیت بر انسان‌ها غلبه کند آن زمان تمام ارزش‌ها را فدای پول و رفاه می‌کند.

وی با بیان اینکه آزادگان به عنوان سند حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی هستند، گفت: آزادگان در گذشته از استعمار و استکبار جهانی رنج کشیدند و امروز هم از برخی رفاه طلبان بی درد در جامعه رنج می‌کشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دنیا را محل آزمایش انسان‌ها دانست و افزود: آزادگان در این امتحان الهی سربلند شدند و افتخاری که نصیب آن‌ها شده به هیچ عنوان قابل خرید و فروش نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: ما در برابر آزادگان احساس کوچکی می‌کنیم و شرمنده‌ایم که فدای برخی آرزوهای نفسانی یک عده‌ای می‌شویم که تمام تمام هم و غم آن‌ها اختلاس و دزدی است.

وی ادامه داد: آزادگان، اسناد آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و آن‌ها به عنوان اسناد و آرمان های دین در مقابل ظلم و عدالت و ستمگری به میهن اسلامی برگشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شهادت هدف نیست بلکه در مسیر هدف قرار دارد و پیامبراکرم (ص) نیز می‌فرمایند کسانی که تا پای شهادت ایثار کنند اما شهید نشوند و تا آخر عمر در راه احقاق حق و باطل قدم بردارد نیز ارزشش از مقام شهادت بالاتر است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات