۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۷۴۷۱۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

مطبوعات خراسان جنوبی با نگاه توسعه متوازن استان فعالیت می‌کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد ۲۷۰ نفر از اصحاب رسانه استان عضو خانه مطبوعات هستند، گفت: مطبوعات خراسان جنوبی با نگاه توسعه متوازن استان فعالیت می‌کنند.
نبی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، ناصر نبی‌ زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار اصحاب رسانه با مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خراسان جنوبی دارای 109 نشریه فعال است.

وی با بیان اینکه در تمام شهرستان‌های استان غیر از خوسف نشریه وجود دارد، گفت: همچنین 41 سرپرستی نشریات ملی و خبرگزاری‌های سراسری در استان فعال هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد 270 نفر از اصحاب رسانه استان عضو خانه مطبوعات هستند، افزود: مطبوعات خراسان جنوبی با نگاه توسعه متوازن استان فعالیت می‌کنند.

نبی زاده تصریح کرد: نشریات و مطبوعات خراسان جنوبی مباحث و مسائل استان را در اولویت انتشار قرار می‌دهند اما این در حالی است که مطبوعات سایر استان‌ها، مسائل ملی را در اولویت خود قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه، خانه مطبوعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان مجلس باید با کمک همدیگر بسیاری از ضعف‌ها و آسیب‌ها را حل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در یک هفته اخیر با بازدیدی که از رسانه‌های استان انجام شد مشکلات این قشر احصا شده و تلاش می‌کنیم تا این مشکلات برطرف شود./۹۳۱۴/پ203/ب1

ارسال نظرات