۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۷۳۸۵۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

فعالیت ۱۰۹ نشریه در خراسان جنوبی/ نگاه رسانه‌ها، توسعه استان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در ابتدای تشکیل استان خراسان جنوبی تعداد ۱۱ نشریه در منطقه فعال بودند اما امروز تعداد ۱۰۹ نشریه در استان فعال است.
نبی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، خبرگزاری رسا در بیرجند، ناصر نبی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار خبرنگاران و اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی در حوزه رسانه و نشر و انتشار روزنامه‌ها سابقه طولانی دارد.

وی گفت: در ابتدای تشکیل استان خراسان جنوبی تعداد ۱۱ نشریه در منطقه فعال بودند اما امروز تعداد ۱۰۹ نشریه در استان شامل ۶ روزنامه، ۱۳ هفته‌نامه، ۱۰ دوهفته‌نامه، ۲۴ ماهنامه، ۳ دوماهنامه، ۲۳ نشریه فصل‌نامه، ۸ دو فصل‌نامه و ۲۲ پایگاه خبری فعال است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از وجود ۴۱ سرپرستی نشریات ملی و خبرگزاری‌های سراسری در استان خبر داد و افزود: در تمام شهرستان‌های استان غیر از خوسف نشریه وجود دارد و ایجاد نشریه در خوسف نیز پیگیری می‌شود.

نبی زاده تصریح کرد: خراسان جنوبی از نظر تعداد نشریات و خبرگزاری‌ها وضعیت مطلوبی دارد و اصحاب رسانه با تمام مشکلات در فضای رسانه‌ای استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه یکی از فعال‌ترین حوزه‌های رسانه‌ای را در خراسان جنوبی داریم، بیان کرد: نگاه رسانه‌ها، توسعه استان است و پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آنچه نظام اسلامی بر پایه آن استوار شده حفظ ارزش‌های انقلاب و تحکیم انسجام ملی است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات