۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۵۷۳۷۷۶
امام جمعه زاغه:

فعالیت خبرگزاری ها در جهت منافع ملی باشد

امام جمعه شهرستان زاغه به نقش و اهمیت فعالیت خبرگزاری ها در جامعه اشاره کرد و گفت: فعالیت خبرگزاری ها در جهت منافع ملی باشد.
کارکردهای رسانه ای

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه شهرستان زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به عملکرد خبرگزاری رسا اشاره کرد و بیان داشت: این خبرگزاری دینی در طول سال های فعالیت خود همواره عملکرد مثبتی داشته است.

وی از خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه یاد کرد و افزود: فعالیت خبرنگاران و عمل به موقع در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی به جامعه مؤثر است.

حجت الاسلام زینی وندیان با بیان اینکه خبرنگار و خبرگزاری ها باید در جهت اصلاح وضعیت جامعه اقدام کنند، عنوان داشت: اگر نقد و انتقادی نسبت به ارگان و یا مسؤولی وجود دارد، باید به دور از جناح بازی مطرح شود.

امام جمعه شهرستان زاغه به راهکارهای ارتقای عملکرد در خبرگزاری ها اشاره و بیان کرد: در خبرگزاری ها باید از ظرفیت و توانمندی کارشناسان خبره و توانمند استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت خبرگزاری دینی و انقلابی باید در جهت منافع ملی باشد، خاطرنشان کرد: قلم خبرنگار و فعالیت رسانه ها باید در راستای ارتقای جامعه و حفظ منافع ملی باشد.

فرهنگ نقدپذیری در جامعه تقویت شود

حجت الاسلام زینی وندیان در ادامه با اشاره به عدم وجود فرهنگ نقدپذیری در جامعه اظهار داشت: این فرهنگ باید تقویت شود و در مقابل نقدی که صورت می گیرد راه حل نیز بدهیم.

وی با تأکید بر اینکه نقد همراه با انصاف باشد، عنوان داشت: مسؤولان نیز نباید نقد را به پای تخریب بگذارند بلکه باید واقعیت پذیر باشند.

امام جمعه زاغه بر نقد علمی تأکید کرد و گفت: در روایات آمده است کسی که شما را نقد می کند و عیب شما را بیان می کند در واقع به شما هدیه می دهد، فرد نقدپذیر نیز باید در اصلاح عیب خود اقدام کند./۹۴۵۱/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات