۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۵۷۳۶۷۸
حجت الاسلام حسنی حلم:

برای ترویج غدیر همه باید به میدان بیایند

رییس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: باید برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم غدیر در مساجد و انجام هماهنگی اجرای برنامه ها از همین امروز دست به کار شویم.
ستاد غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم رییس ستاد اقامه نماز استان همدان ظهر امروز در جلسه اعضای ستاد غدیر با اشاره به فعالیت های یک ساله گذشته این بنیاد خاطر نشان کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا اعضای ستاد غدیر در اکثر مراسم های مذهبی سطح شهر حضور داشته باشند و به تبلیغ بپردازند.

حجت الاسلام حسنی حلم با بیان این که یک ماه تا جشن عید غدیر فاصله داریم تصریح کرد: باید برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم در مساجد و انجام هماهنگی اجرای برنامه ها از همین امروز دست به کار شویم.

وی آشنا کردن مردم با غدیر را به عنوان پیشنهاد در این جلسه مطرح کرد و گفت: اعضا می توانند در مساجد مختلف ده دقیقه برای اهالی صحبت کنند زیرا اول باید برای مردم جا بندازیم که غدیر یعنی چه.

رییس ستاد اقامه نماز ادامه داد: در این راستا می توانیم کارگاه های معرفت شناسی در زمینه غدیر و آشنایی مردم با اهداف غدیر برگزار کنیم.

حجت الاسلام حسنی حلم تاکید کرد: هر چه برای غدیر کار کنیم قطعا کم خواهد بود و نباید به اندازه فعلی اتکا کرد چرا که شیعه مدیون غدیر است.

وی به لزوم استفاده از فرصت های موجود پرداخت و گفت: رویکرد همه برنامه ها در این مدت باقی مانده باید غدیری باشد و در مراسم های مختلف پیش رو مانند دهه امامت و ولایت این موضوع را فراموش نکنیم.

رییس ستاد اقامه نماز در پایان خاطر نشان کرد: اشاعه فرهنگ دینی نیازمند برخورد دلسوزانه مسؤولان است و هیچ گاه نباید این موضوع را فراموش کنیم./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات