۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰
کد خبر: ۵۷۱۰۲۳
سرمقاله؛

سه جریانی که منکوب انقلاب شدند

دشمنان جمهوری اسلامی در قالب توطئه‌های گوناگون به‌دنبال پاتک به انقلاب بودند و سال‌ها با شبکه‌سازی، نفوذ و مزدورپروری و بمباران تهمت و شایعه و بازیافت زباله‌های فراری سعی کردند در راه پیشرفت و اقتدار کشور سنگ‌اندازی کنند.
رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا، جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره مورد تهاجم دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته است. این دشمنان در قالب  توطئه‌های گوناگون به‌دنبال پاتک به انقلاب بودند و سال‌ها با شبکه‌سازی، نفوذ و مزدورپروری و بمباران تهمت و شایعه و بازیافت زباله‌های فراری سعی کردند در راه پیشرفت و اقتدار کشور سنگ‌اندازی کنند.

همچنانکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبرمعظم انقلاب در دانشگاه امام حسین (ع) به سه سرنوشت و سه جریان داخلی معارض با انقلاب اسلامی اشاره داشتند که هر سه جریان از انقلاب شکست خوردند.

جریان اولی که رهبر انقلاب از آن نام می‌برند، جریان به‌اصطلاح لیبرال و متمایل به غرب و آمریکا بود. همان‌هایی که شش‌لول‌هایشان را بالا برده‌اند تا هرکس و هرچه را که با آمریکا و غرب ناسازگار است، هدف قرار دهند. اما امروز غرب‌گرایان وطنی با خروج ترامپ از برجام دچار سرگیجه شده و به‌رغم خوش‌خدمتی به آمریکا، بار دیگر مورد بی‌اعتنایی واشنگتن قرار گرفته‌اند و ایده آنان برای حل مشکلات کشور به بن‌بست رسیده است.

اما رهبر انقلاب جریان دوم و سوم را ‌این‌گونه معرفی می‌کنند: «کمونیست‌های اسلحه به‌دست که از هیچ کاری ابا نداشتند و منافقینی که با ظاهر اسلامی و باطن کفر در نهایت زیر پرچم صدام حاضر شدند.» سال‌هاست که منافقین در افکار شیطانی خود غرق شده و توانایی اقدام علیه جمهوری اسلامی را ندارند، هرچند که آمریکا با استفاده از گروهک منافقین و با بهره‌گیری از قدرت لابی صهیونیستی و دلار سعودی در صدد است سایر کشورها را با سیاست‌هایش در قبال ایران همراه کند تا استراتژی ایجاد آشوب، تنش و ناامنی اجتماعی در کشورمان جواب دهد، اما تا امروز نظام اسلامی با ایمان راسخ به وعده الهی، برخورد شجاعانه و تکیه بر محاسبات عقلانی توانسته است هر سه جریان را مغلوب و منکوب کند. به‌راستی راز ماندگاری انقلاب اسلامی چیست؟

این راز را باید از سخنان رهبر انقلاب دریافت آنجا که تاکید می‌کنند: «سِرِّ تکان نخوردن جمهوری اسلامی اتکا به مردم است. سیاستمداران پشت پرده آمریکایی می‌گویند نظام جمهوری اسلامی ایران به این آسانی‌ها و به این زودی‌ها تکان‌بخور نیست، چرا این حرف را می‌گویند؟ برای خاطر اینکه می‌بینند که این نظام متکی به مردم است؛ سرّش فقط این است. 8/3/1392»

/۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: صبح‌نو

ارسال نظرات