۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۵۷۰۹۸۵
حجت الاسلام جعفرپور:

مبلغان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی هستند

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از مبلغان به عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی یاد کرد و گفت: در راستای تعمیق بخشی به باورهای دینی و تقویت ارزش ها در جامعه ۱۰۰ مبلغ در این شهرستان به صورت مستمر فعالیت دارند.
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد/لرستان

حجت الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مبلغان رسالت خطیری در عرصه تبلیغ بر دوش دارند و باید برای مقابله با دشمنان تفکرات اسلام و شیعیان، خود را آماده کنند تا با سلاح علم، منطق و استدلال، پاسخ شبهات و هجمه های فرهنگی را بدهند.

وی مبلغان را سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی خواند و افزود: بزرگترین و مهم ترین اهداف مبلغان، تعمیق بخشیدن به باورهای دینی و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در جامعه است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد اظهار داشت: افزون بر فعالیت تبلیغی مبلغان در مناسبت های مختلف که از ظرفیت مبلغان بومی و غیربومی استفاده می شود، 100 مبلغ خواهر و برادر به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت دارند.

وی در ادامه تأکید کرد: برای انجام فعالیت تبلیغی مؤثر و اثرگذار باید به خواسته های به حق آنها توجه شود تا بتوانند در انجام و پیشرف فعالیت های فرهنگی و مذهبی و مقابله با جنگ نرم دشمن موفق تر عمل کنند.

حجت الاسلام جعفرپور بیان داشت: حضور مبلغان در جمع مردم موجب بصیرت بخشی و تقویت باورهای دینی آحاد مردم و به ویژه نسل جوان می شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه مناطق روستایی و دور دست بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی هستد، حضور مبلغان در این مناطق موجب خنثی شدن هجمه های فرهنگی دشمن و مقابله با رواج آسیب ها در کانون خانواده ها و جامعه می شود./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات