۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۵۷۰۳۴۶

انتصاب معاونان و مدیران جدید سازمان اوقاف و امور خیریه

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در احکام جداگانه معاونان جدید این سازمان را منصوب کرد.
اوقاف و امور خیریه

به گزارش خبرگزاری رسا، در مراسمی که با حضور حجت‌الاسلام محمدی نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و مهندس عبدالرضا عابد قائم مقام این سازمان و جمعی از مدیران، معاونان، کارکنان و کارشناسان این سازمان برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات حجت‌الاسلام احمد شرفخانی معاون پبشین فرهنگی و اجتماعی، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل به عنوان معاون جدید فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف منصوب و مشغول به کار شد، همچنین در ادامه این مراسم رئیس سازمان اوقاف ضمن اهدای لوح سپاس به حجت‌الاسلام محمدمهدی حاتمی معاون سابق اوقافی، حقوقی و امور مجلس این سازمان، حجت‌الاسلام امراله حسنی‌نیا را به سمت معاون جدید امور اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف منصوب کرد.

براساس این گزارش در این مراسم همچنین با قدردانی از تلاش‌های عباسعلی جعفری در سمت معاون پیشین بهره‌وری اقتصادی، حجت‌الاسلام محمد مهدی حاتمی به سمت معاون جدید بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه منصوب ومشغول به کار شد.

در این مراسم علاوه بر این ضمن قدردانی از خدمات مهندس محمد مومنی مدیرکل سابق فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهندس علیرضا ترکی به عنوان مدیر کل جدید فناوری اطلاعات و ارتباطات منصوب و مشغول به کار شد.

همچنین رئیس سازمان اوقاف باصدور حکم دیگری با قدردانی از خدمات و تلاش‌های مجدانه حجت‌الاسلام حسنی‌نیا مدیر کل سابق تحقیق، حجت‌الاسلام احمد شرفخانی را به سمت مشاور رئیس سازمان و مدیر کل جدید تحقیق و حسابرسی سازمان اوقاف منصوب کرد.

نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف همچنین ضمن قدردانی از خدمات مدیرکل سابق فناوری اطلاعات، محمد مومنی را به سمت مشاور رئیس سازمان اوقاف در حوزه فناوری اطلاعات منصوب کرد./۹۶۹/د102/ب1

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۶
کروناگرفتپ بیکار شدم اجاره خونه هام معوق شدند هیچ کس به دادم نمیرسه
0
0