۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۶۹۹۹۸
حجت الاسلام جعفرپور:

دوره تربیت معلم قرآن کریم در شهرستان بروجرد برگزار می شود

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی قرآن خبر داد و گفت: ترویج فعالیت­ های قرآنی، مردمی، حمایت و هدایت مؤسسه­­ های قرآنی شهری و خانه­ های قرآنی روستایی از فعالیت های مهم تبلیغات اسلامی این شهرستان است.
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد/لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از حضور فعال قرآن آموزان در کلاس‌های آموزشی خبر داد و بیان داشت: تلاش‌های زیاد مربیان و مسؤولان خانه‌های قرآن روستایی و مؤسسات قرآنی فعالیت‌های قرآنی را امسال به صورت چشمگیری افزایش داده است.

وی با بیان اینکه کلاس آموزش قرآن در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی، حفظ جزء و کل قرآن کریم، تجوید، صوت و لحن و مفاهیم در سال ۹۶برگزار و با استقبال چشمگیر خانواده‌ها مواجه شد، افزود: در سال 97 برنامه ریزی بهتری با تمام امکانات برگزار خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام جعفرپور اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های قرآنی درسال ۹۷ برگزاری دوره تربیت معلم قرآن کریم است که از سوی مؤسسات قرآنی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت فراگیری قرآن گفت: هر شخصی که با قرآن آشنایی دارد، خود می‌تواند قرآن کریم را به دیگران آموزش دهد و از ثواب زیاد آن بهره‌مند شود.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد ادامه داد: با توجه به بررسی ­ها و بازدیدهای به عمل آمده از مراکز قرآنی شهرستان، به این نتیجه رسیدیم که مؤسسه­ ها و خانه ­های قرآنی شهرستان بروجرد در سال جاری عملکرد خوبی داشته­ اند.

وی افزود: شناسایی مؤسسه ­ها و خانه ­های قرآنی فعال و تأثیرگذار در ترویج فعالیت ­های قرآنی در سطح شهر و روستاها تأثیر زیادی دارد.

حجت ­الاسلام جعفرپور در پایان تصریح کرد: ترویج فعالیت­ های قرآنی، مردمی، حمایت و هدایت مؤسسه­­ های قرآنی شهری و خانه­ های قرآنی روستایی، از اهم فعالیت ­های کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در سال جاری است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات