۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۵۶۹۷۹۱
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان:

اسلام سفارش به اجتناب از طاغوت کرده است

کارشناس مذهبی گفت: در دین اسلام بعد از عبادت، سفارش به اجتناب از طاغوت شده است و مسجدی که تنها در آن خدا عبادت شود و طاغوت معرفی نشود، مسجد معاویه ای است که سبب انحراف مردم می‌شود.
پناهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان کارشناس مذهبی در مراسمی که امروز به مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع امام سجاد(ع) برگزار شد، گفت: ترورهای هولناکی در سال اول بعد از پیروزی انقلاب صورت گرفت.

وی افزود: انگلیس، سالهای متمادی در کشور ما جنایت ‌های سنگین مرتکب شده است به طوری که هر کار پیچیده ای در کشور  انجام می‌شد مسبب آن را انگلیسی ها می‌دانستند.

کارشناس مذهبی ابراز داشت: هم اکنون کشورهای زیادی در جهان وجود دارند که تحت نفوذ انگلیس هستند. سالها بعد از حضور این استعماگر در ایران و بسیاری از کشورها معلوم شد جریانی فراتر از انگلیس، هدایتگر این جریانات است که وقتی اتاق کار خود را به آمریکا می‌برد، آمریکا نقطه مرکزی استکبار و استبداد و استثمار جهانی می‌شود و این جریان، همان صهیونیزم جهانی است که پایگاهی در منطقه خاورمیانه به نام اسرائیل را دایر می‌کند. عده صهیونیست ها در جهان نهایتا ۵ میلیون نفر است و عده انگیسی ها ۶۰ میلیون نفر است.

وی اظهار داشت: تاریخ دویست سال اخیر نشان می‌دهد که این دو گروه تمام تلاش و اتحاد خود را برای تسلط و وابسته کردن مردم جهان به خود انجام داده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان بیان داشت: در دین اسلام بعد از عبودیت و عبادت، سفارش به اجتناب از طاغوت شده است و مسجدی که تنها در آن خدا عبادت شود و طاغوت معرفی نشود، مسجد معاویه ای است که سبب انحراف مردم می‌شود.

وی افزود: راز موفقیت و سازوکار فرعون و تمام تروریست‌ها و دیکتاتورها که در طول تاریخ بشر توانستند بر گروه‌های انسانی غلبه و حکمرانی کنند در این بوده که وحشی بودند. در قرون وسطی در زمانی که همه عالم در آرامش بود اروپا در بدترین جنگها و خونریزی ها می‌سوخت و بعد از رنسانس باز هم جنگ جهانی اول و دوم در آنجا رخ داد و در همان زمان در پسِ برخی پیشرفت های زمان جنگ، اروپایی ها تصمیم وحشیانه ای برای زن‌های خود گرفتند و آنها را به کارخانه ها آورده و به ارزان ترین قیمت از آنها کار کشیدند و پس از آن نسبت به کشورهای همسایه خود و جهان وحشیانه رفتار کردند.

کارشناس مذهبی ابراز داشت: اروپایی ها در مرحله بعد تصمیم گرفتند با تکنولوژی نرم سیاسی ملت‌ها را از آنِ خود کنند و در تفکرات خود معتقد بودند در هر جامعه ای برای از بین بردن ملت، باید نخبگان و شایستگان را کشت و از طرفی طمع کاران و اوباش را را بر مسند قدرت نشاند. با همین تفکر شخصی مانند رضاشاه که مامور اسطبل بود را به عنوان شاه قرار دادند و امیرکبیر را کشتند. امروز نیز با همین تفکر و اعتقاد آل سعود و عربستان را که قبیله ای وحشی و ضعیف بود و می‌دانستند می‌توانند آنها را به خود وابسته کنند انتخاب کردند همانطور که در عراق بی هویت تر از صدام کسی را پیدا نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان بیان داشت: ملت ها زمانی می‌توانند نجات پیدا کنند که نخبگانی مانند امام خمینی(ره) و یاران‌شان را بشناسند. منافقین آیت الله دستغیب، صدوقی، مطهری، مفتح، مدنی، قاضی، اشرفی و تمام افرادی که عرفان و سیاست‌شان با هم گره خورده بود به شهادت رساندند تا به هسته اصلی که امام راحل بود برسند و در همین جریانات شهید بهشتی و هفتادو دو تن را نیز به شهادت رساندند؛ تمام تلاش آنها از بین بردن نخبگان کشور و تسلط بر ملت بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن همواره سعی در ناامید کردن ملت ما دارد اما بدانند کسانی که دیگران را مایوس می‌کنند خود معدوم می‌شوند./969/پ202/ب1

ارسال نظرات