۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۵۶۹۶۹۸
به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی؛

جامع‌ترین مستند صهیونیسم‌شناسی در قالب لوح فشرده منتشر شد

به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی جامع ترین مستند صهیونیسم شناسی در قالب لوح فشرده منتشر شد.
مستند شیطان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، مستند «برنامه شیطان» با موضوع معرفی برنامه‌های صهیونیسم برای تسلط بر ملت‌ها از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تولید و در قالب لوح فشرده منتشر شد.

این مستند به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی و با همکاری مؤسسه مطلع فجر صادق در 50 قسمت تولید و در قالب سی دی در اختیار زائران و مجاوران بارگاه منور امام هشتم(ع) قرار گرفت.

کارگردان این اثر به شکلی استراتژیک بند‌های کلیدی پروتکل‌های صهیونیسم را که حاکی از یک برنامه مرموز و شیطانی برای جهان است، مورد بررسی قرار داده است.

بررسی جریان شیطانی با هدف شناسایی دشمن با ارائه مباحث متنوع و بیان موضوعات جذاب با رویکرد قرآنی و غالب شدن جریان حق و نابودی جبهه باطل از جمله ویژگی های جامع ترین مستند صهیونیسم‌شناسی است.

تبیین حرکت نظام مند جبهه باطل با محوریت صهیونیسم جهانی و مبانی پروتکل های دانشوران صهیون، نگاهی کلان و استراتژیک و نظام‌مند به جریان جبهه باطل و ایادی حزب شیطان یعنی صهیونیسم جهانی از دیگر موضوعات بیان شده در این مستند است.

یاد آور می‌شود؛ لوح فشرده مستند «برنامه شیطان» به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تهیه شده است و در برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی، پایگاه های آداب زیارت و سایر مراکز مرتبط به حرم مطهر امام هشتم(ع) به مخاطبان ارائه می‌شود./934/د103/ب1

ارسال نظرات