۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۶۸۲۴۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با مدیریت جهادی محقق می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی با حرکت و مدیریت جهادی محقق می‌شود، گفت: تنها اقدامات فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار نیست بلکه باید مسائل اجتماعی و بهداشت محلات جدی گرفته شود.
رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز بحث آسیب‌های اجتماعی جامعه و خانواده را تهدید می‌کند. 

وی گفت: مقام معظم رهبری به دلیل اهمیت آسیب‌های اجتماعی به صورت مستقیم ورود پیدا کردند و آسیب‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌های جدی ایشان است و تاکنون ایشان هفت مرتبه جلساتی با سران قوا و مسؤولان ارشد نظام برگزار کردند و مطالباتی را داشتند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: بحث آسیب‌های اجتماعی تا درب منازل همه آمده است و خواب راحت را از انسان می‌گیرد و تمام جامعه در معرض تهدید و آسیب‌ها هستند.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: گسترش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای این آسیب‌ها در درون جامعه یکی از برنامه‌های هدفمند دشمن است و دشمن بسیاری از کارها در کشور انجام داده اما به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی می‌توانند هر نظامی را به زانو دربیاورند، ادامه داد: پنج نوع آسیب اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و حاشیه نشینی از اولویت‌های مقام معظم رهبری است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی با حرکت و مدیریت جهادی محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: تنها اقدامات فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار نیست بلکه باید مسائل اجتماعی و بهداشت محلات جدی گرفته شود.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: ماموریت‌هایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به سازمان تبلیغات اسلامی محول شده و در سازمان تبلیغات اسلامی استان در 6 نقطه از شهر بیرجند از ظرفیت پایگاه‌های فرهنگی مساجد بهره گرفته است./880/پ203/ب1

ارسال نظرات