۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۵۶۷۲۱۶
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

مبنای انقلاب اسلامی از خودسازی و توکل امام راحل به خدا نشأت گرفت

حجت الاسلام رضائی با بیان اینکه مبنای انقلاب اسلامی از خودسازی و توکل امام به خدا نشأت گرفت، گفت: عدالت خواهی و ایستادگی و دفاع از مظلوم را پس از امام به زعامت رهبرمعظم انقلاب شاهد ‌هستیم.
امام خمینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی رضائی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، امشب در مراسم گرامیداشت ارتحال امام در مصلای مهدیه اهواز با بیان اینکه خوزستان به گردن ملت ایران حق دارد، اضافه کرد: خوزستان قهرمان ۸ سال دفاع مقدس بود و جای جای آن گواه بر وجود سربازان دلاوری است که جانشان را تقدیم وطن و انقلاب کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به ویژگی های فردی امام راحل عنوان داشت: ملت ایران نهایت ادب را برای بنیانگذار نظام که به واقع اوج احترام به ولایت فقیه است، قائل بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه امام راحل نسبت به فقرا در ایران و جهان اسلام توجه ویژه ای داشت، افزود: روحیه مبارزه با صهیونیسم و استکبارستیزی وی زبانزد است و به فضل چنین روحیه ای، ایران اسلامی خودکفا و پرچم دار نابودی رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام رضائی با بیان اینکه مبنای انقلاب اسلامی از خودسازی و توکل امام به خدا نشأت گرفت، گفت: شجاعت امام پیش از واقعه ۱۵ خرداد بود آن زمان که مزدوران برای دستگیری وی از دیوارهای خانه و نه درب اصلی وارد شدند، آن زمانی که دستگیرکنندگانشان بر خود می لرزیدند و وی به آنها دلداری می داد.

وی با بیان اینکه امام هر گز دنبال مرجعیت جهان تشیع نبود، اظهار داشت: آن حضرت پس از ارتحال آیات بروجردی و حکیم مجلس ختم برگزار نکرد تا مبادا بگویند خواستار مرجعیت است و اجازه چاپ رساله را نیز نداد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امام به راه خود، ملت، خدا و انقلاب اسلامی ایمان دارد، گفت: توسل به اهل بیت از خصوصیات مثال زدنی امام در دوران است، تلاوت قرآن را ترک نکرد و در ماه مبارک رمضان، هر سه روز ختم قرآن داشت.

این مقام مسؤول مبارزه با اشرافی گری، مدارا با مستضعفان، ساده زیستی، رعایت ادب و احترام ‌در دیدار با مردم، تحقق پیش بینی های امام، ترویج اسلام، نه گفتن به استکبار مقابله جدی با استکبار جهانی، رعایت حق بیت المال، صلابت امام و اخلاص را علل ماندگاری رهبری برشمرد.

حجت الاسلام رضائی با اشاره به اینکه وفاداری به انقلاب و امام را از عاشورا فراگرفتیم، عنوان داشت: عدالت خواهی و ایستادگی و دفاع از مظلوم استکبار را پس از امام به زعامت رهبرمعظم انقلاب شاهد ‌هستیم./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات