۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۵۶۷۱۱۰
امام جمعه همدان:

شب قدر شب امام شناسی است

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: ما حضرت علی(ع) را آن طور که باید نشناختیم و امشب بهترین فرصت برای قدم گذاشتن در این راه است.
حضور آیت الله طه محمدی در فرماندهی نیروی انتظامی همدان حضور آیت الله طه محمدی در فرماندهی نیروی انتظامی همدان حضور آیت الله طه محمدی در فرماندهی نیروی انتظامی همدان حضور آیت الله طه محمدی در فرماندهی نیروی انتظامی همدان حضور آیت الله طه محمدی در فرماندهی نیروی انتظامی همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان بعد از ظهر امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به اهمیت قدرشناسی در جامعه گفت: بعضی از مشاغل و جایگاه ها به قدری دارای زحمات فراوان است که دیگران آن را درک نمی کنند.

آیت الله طه محمدی افزود: بعضی از بیماران عفونی به اندازه ای نگهداری آنها سخت است که خانواده خودشان نیز از او دوری می کنند اما پرستاران با تمام وجود از بیماران حمایت و پرستاری می کنند.

وی زحمات نیروهای انتظامی را بسیار زیاد دانست و گفت: نیروهای شاغل در این ارگان در تمام شرایط و با وجود نا امنی و مشکلات همیشه در خدمت نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و این جای تقدیر دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: شما عزیزان باید قدر خودتان را بدانید که در این مکان مقدس مشغول به خدمت هستید.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در کشور قدر و منزلت این مشاغل روشن نیست و اگر امکان داشت باید حقوق این افراد را چندین برابر ادارات دیگر پرداخت کنند.

امام جمعه همدان ادامه داد: برخی از نهادها حقوق های چند ده میلیونی دریافت می کنند حال آن که فرمانده نیروی انتظامی استان با وجود سختی های فراوان و مسؤولیت های عدیده ای که بر دوشش است یک دهم این مبلغ دریافتی ندارد.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم باید قدر حضور نیروهای نظامی و امنیت حاکم در جامعه را بدانند و نباید بگذاریم مساله قدرشناسی از این زحمت کشان فراموش شود.

آیت الله طه محمدی به لزوم قدرشناسی از خداوند اشاره کرد و گفت: اگر بندگان قدرشناس خداوند بودند و او را می شناختند با تمام وجود و اشتیاق فراوان به عبادت معبود می پرداختند.

وی با اشاره به شبهای قدر و استفاده از این لحظات، اظهار کرد: ما حضرت علی(ع) را آن طور که باید نشناختیم و امشب بهترین فرصت برای قدم گذاشتن در این راه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان امام شناسی را پیش نیاز خداشناسی دانست و گفت: پیامبر فرمود "من و علی پدران این امت هستیم پس هر کسی عاق پدر باشد خداوند به او لعنت خواهد فرستاد".

وی بسیاری از مشکلات جامعه را ناشی از عدم آگاهی مردم دانست و افزود: انسان اگر قدر خودش را بداند و خود را ارزان نفروشد و بداند که قیمتش به اندازه هنر او در انجام کارهای خیر است موفق خواهد بود./979/پ203/ب1

ارسال نظرات