۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۶۶۲۳۸
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود:

مبلغان زمینه حضور حداکثری جوانان را در مساجد فراهم کنند

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود مساجد را بهترین مکان برای تولید تفکرات دینی عنوان کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان در این ایام می توان زمینه حضور حداکثری جوانان در مساجد را فراهم ساخت.
تبلیغ دین

حجت‌الاسلام محمدرضا تقویان، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان با محوریت مساجد بیان داشت: مساجد بهترین مکان برای تولید تفکرات دینی و اسلامی هستند که باید با فعال سازی آنها به این امر مهم پرداخته شود.

وی حمایت مالی از مساجد را امری ضروری دانست و گفت: مساجد در دین مبین اسلام دارای جایگاه ارزشمندی بوده و باید با انجام برنامه ریزی دقیق در راستای فعال سازی و اجرای برنامه های فرهنگی بیشتر تقویت شوند.

حجت الاسلام تقویان مساجد را پایگاه مناسبی برای تدریس و تعلیم قرآن، برطرف کردن مسائل و شبهات دینی و مقابله با هجمه‌های فر‌هنگی دشمن دانست و ادامه داد: فعال سازی و ساماندهی مساجد زمینه افزایش برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و مقابله با جنگ نرم دشمن را فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: بستر سازی برای حضور نسل جوان در مساجد و تقویت روحیه فعالیت های دینی آنها از مهم ترین رویکردهای فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام تقویان ادامه داد: با فراهم سازی زمینه حضور حداکثری جوانان در مساجد و بصیرت بخشی بین قشر جوان می توان در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش آفرین شد.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان در این ایام و تقویت باورهای دینی و اعتقادی جوانان باید زمینه مصون سازی این قشر را در برابر آسیب های اجتماعی فراهم ساخت.

رییس تبلیغات اسلامی دورود عنوان داشت: با سازماندهی و حمایت از انجمن های اسلامی مساجد و هیأت امنا، در کنار روحانیان و ائمه جماعات به بهترین شکل ممکن می توان به اهداف و ارزش های مکتب اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی دست یافت./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات