۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۶۵۷۷۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد؛

لزوم تبیین حماسه بزرگ ۳ خرداد برای جوانان

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: حماسه سالروز آزادسازی خرمشهر همواره در تاریخ کشور جاودان خواهد بود و باید حماسه این روز بزرگ برای نسل جوان تبیین شود.
رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش خواهران زینبی که در محل مکتب نرجس شهرستان بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران با ایستادگی و استقامت در دوران دفاع مقدس پیروزی را به ارمغان آوردند و در روز سوم خردادماه نیز دلاوری ‌های ماندگاری توسط رزمندگان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه رزمندگان در دفاع از حریم کشور، فداکاری ها و ازخود گذشتگی های بسیاری انجام دادند، گفت: یاد و خاطره باید گرامی داشته شود و قدر این شهدا را بدانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان و رژیم بعثی عراق بلاهای بسیاری بر سر خرمشهر آوردند، افزود: اما رزمندگان با توکل به خداوند متعال به موفقیت رسیدند و دشمن تا دندان مسلح را شکست دادند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه در هر کاری ابتدا باید به خداوند توکل کرد، ادامه داد: در هر زمانی که غفلت و خدا را فراموش کردیم با شکست مواجه شدیم.

وی ماه مبارک رمضان بهترین فرصت توکل به خدا و انس با قرآن دانست و تصریح کرد: حضور همیشه در صحنه مردم و مجاهدت های امام خمینی(ره) از دلایل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: حماسه سالروز آزادسازی خرمشهر همواره در تاریخ کشور جاودان خواهد بود و باید حماسه این روز بزرگ برای نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: فتح خرمشهر یک جریانی است که از سوی انبیای الهی پایه گذاری شده و حلقه ای برای تحقق ظهور و در عقبه خودش بعثت، غدیر و عاشورا را همراه داشته است./880/پ203/ب1

ارسال نظرات