۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۶۴۹۵۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

بازسازی عتبات عالیات مصداق مودت به اهل بیت است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه مودت به اهل بیت باید در عمل نشان داده شود، گفت: یکی از شیوه‌های نشان دادن این مودت موقوفات و نذورات است که برای بازسازی حرم اهل بیت هزینه می‌شود.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات سفرهٔ گسترده‌ای برای تشویق مردم برای انجام کارهای خیر و اختصاص نذوراتشان به ساخت حرم اهل بیت (ع) است.

وی افزود: این ستاد برکات بسیار زیادی داشته و توانسته است در راستای بازسازی عتبات کمک شایانی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: کمک‌های خالصانه مردم خراسان شمالی به ستاد بازسازی عتبات عالیات قابل تقدیر بوده و از آنجا که این کمک‌ها با نیت خیر صورت می‌گیرد برکت زیادی دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: علما و روحانیان در منابر تبلیغی ایام ماه مبارک رمضان می‌توانند مردم مؤمن را به این امر خیر تشویق کنند.

وی در ادامه با قدردانی از کمک‌های قابل‌توجهی که از سوی دانش آموزان مدارس به این ستاد صورت گرفته است، افزود: مدارس با اولیای دانش آموزان ارتباط دارند و می‌توان از این فرصت برای جمع‌آوری نذورات استفاده کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در پایان تأکید کرد: مودت به اهل بیت باید در عمل نشان داده شود و یکی از شیوه‌های نشان دادن مودت به اهل بیت (ع) موقوفات و نذورات است که برای بازسازی حرم آن‌ها هزینه می‌شود.

گفتنی است، در این دیدار سرهنگ صفری، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گزارشی از جمع‌آوری کمک‌های مردم متدین و خیر خراسان شمالی ارائه کرد و از اجرای طرح «نشان محبت» خبر داد.

همچنین در ادامه این نشست اعضای ستاد در مورد نحوه جمع‌آوری کمک‌های بیشتر مردم اظهار نظر و پیشنهادهایی را ارائه کردند./9314//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات