۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۵۶۴۸۷۷
امام جمعه همدان:

مبلغان در احراز جایگاه روحانی تراز بکوشند

امام جمعه همدان گفت: امروز جنگ نرم دشمن بسیاری از جوانان را از پای در آورده است و باید برای باقی ماندن اعتقادات جامعه به مقابله برخیزیم.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در جلسه درس خارج امروز خود با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ابراز داشت:‌ مشکلی که روحانیت ما دارند این است که مشکل و کم و کاستی های خود را نمی بینیم.

وی افزود: باید عیب های خود را ببینیم، برخی افراد پر کاه را در چشم دیگران می بینند اما درخت خرما را در چشم خود نمی بینند.

آیت الله طه محمدی اظهار داشت: خداوند هر بنده ای را که دوست دارد دو نعمت به او می دهد نخست به او دین شناسی و دوم به او نعمت دیدن عیوب خود را اعطا می کند.

وی با اشاره به جایگاه تبلیغ در میان مردم افزود: همه مبلغان باید شایستگی های یک روحانی تراز را احراز کنند و امروز بازار جامعه طالب جنس مطالب و محتوای منابر روحانیت نیست.

امام جمعه همدان گفت: امروز جنگ نرم دشمن بسیاری از جوانان را از پای در آورده است و باید برای باقی ماندن اعتقادات جامعه به مقابله برخیزیم.

وی تصریح کرد: مردم زمانی نسبت به تبلیغ واکنش مثبت نشان می دهند که مطالب دقیق و مطلوب ارائه و فن خطابه به درستی رعایت شود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در پایان یادآور شد: عرصه تبلیغ عرصه سختی و مصائب است چرا که باید همراه با تزکیه و تهذیب باشد و اگر غیر از این مساله باشد راه به جایی نخواهد برد./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات