۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۶۴۸۳۲
امام جمعه پلدختر:

همایش طلایه داران تبلیغ در پلدختر برگزار شد

امام جمعه پلدختر در همایش طلایه داران تبلیغ به وظایف مبلغان اشاره و عنوان کرد: مبلغان با تقویت باورهای دینی و اعتقادی جوانان باید در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین شوند.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ در این شهرستان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب در امر تبلیغ و انجام رسالت تبلیغی است.

وی با اشاره به اعزام و فعالیت تبلیغی مبلغان در مناطق شهری و روستایی افزود: مهم ترین عامل در موفقیت مبلغان مخاطب شناسی در عرصه تبلیغ است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به وظایف تبلیغی مبلغان خاطرنشان کرد: مبلغان باید با بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه به ارتقای سلامت روحی جامعه کمک کنند و جامعه را از آسیب های اجتماعی مصون سازند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه آسیب های اجتماعی بیشتر نسل جوان جامعه را هدف قرار داده است، بیان کرد: تبیین و ترویج ارزش های دینی و تقویت باور و اعتقادات جوانان را مقابله با آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام سوری در ادامه با اساره به حضور بیشتر جوانان در مساجد در ماه مبارک رمضان و اینکه برنامه های تبلیغی با محوریت مساجد برگزار می شود، اظهار داشت: باید حضور جوانان در مساجد تقویت شود.

وی بر ضرورت هرچه بهتر اجرایی شدن برنامه های معنوی و فرهنگی تأکید کرد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای تمرین تقوا و تقرب به درگاه خدای متعال است و امیدواریم توفیق بهره مندی کامل از این ماه مبارک نصیب همه ما شود./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات