۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۶۴۰۸۵
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری:

عزت، ایستادگی و مقاومت جمهوری اسلامی برمبنای غدیر است

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: عزت و قدرت جمهوری اسلامی برآمده از فرهنگ غدیر است، که آن را مبنای ایستادگی و مقاومت خود در برابر قدرتهای دنیا قرار داده است.
غفاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم امروز در جشنواره بین المللی دانشحویی غدیر که در دانشکده الهیات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: با برگزاری این جشنواره امروز دانشگاه علامه با عطر علوی و شیعی عطرآگین شده است، که آثار و پیامدهای ماندگاری برای نسل جوان دانشگاه دارد.

وی افزود: آنچه امروز برای ما اهمیت دارد بسط دادن آموزش‌های شیعی در دانشگاه‌ها است، آزادگی، گذشت و ایثار فرهنگ اهل بیت(ع) انسان را از بردگی رهایی می‌دهد که مصداق ویژه آن را در وجود امام حسین(ع) مشاهده کردیم.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه عزت و قدرت جمهوری اسلامی برآمده از فرهنگ غدیر است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی غدیر را مبنای ایستادگی و مقاومت خود در برابر قدرتهای دنیا قرار داده است.

وی گفت: این جشنواره به نوعی زمینه و امکانی را فراهم می‌کند که با آثار و‌نوشته‌هایی که فراهم می‌شود یک امید، شور و شعور تازه‌ای در نسل جدید ما به وجود آید.

غفاری با بیان اینکه امروز هجمه بر دانشگاهیان ما کم نیست، اظهار داشت: چنین جشنواره‌هایی زمینه آشنایی بیشتر نسبت به فرهنگ علوی را فراهم می‌کند امید که این مسیر با صلابت بیشتر ادامه یابد و ما شاهد رشد فرهنگ غدیر در دانشگاه‌ها و جامعه باشیم./813/پ202/ب1

ارسال نظرات