۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۵۶۳۵۶۷

رییس جمهور با فیلترینگ تلگرام موافق است

در پی پست اینستاگرامی اخیر رییس جمهور مبنی بر عدم رضایت دولت از فیلتر تلگرام مردم و شخصیت های بسیاری به این موضوع واکنش نشان دادند.
توئیت خجسته حسن روحانی رییس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی پست اینستاگرامی اخیر رییس جمهور مبنی بر عدم رضایت دولت از فیلتر تلگرام مردم و شخصیت های بسیاری به این موضوع واکنش نشان دادند.

پست اخیر رییس جمهور در حالی منتشر شده که هیأتی دولتی را برای بررسی مسأله فیلترینگ به روسیه اعزام شده و بنابر اظهار نظر برخی از شخصیت ها، حجت الاسلام روحانی جلسات اخیر با فیلتر تلگرام موافقت کرده است.

رفتارهای اخیر رییس جمهور حتی صدای اصلاح طلبان را نیز در آورده به گونه ای که روزنامه های اصلاح طلب ابتکار و قانون با اشاره به وعده های متعدد رییس جمهور، از عدم تحقق وعده ها برای بهبود وضع معیشتی مردم انتقاد کردند و دولت دوازدهم را بی دستاوردترین دولت  دانستند.

مردم بسیاری نیز در کامنت هایی با انتقاد از رویکرد محرمانه دولت در امور گوناگون، خواستار روراستی رییس جمهور با جامعه شدند و بر پاسخگویی حجت الاسلام روحانی درباره نوسانات ارز و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کردند.

همچنین حسن خجسته رییس پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات و از کارشناسان رسانه در توئیتی به پست دیشب رییس جمهور واکنش نشان داده است.

خجسته در توییتر خود نوشت:

شنیده ها حاکی از آن است، آقای رئیس جمهور در جلسات ۲-۳ هفته اخیر با فیلتر تلگرام موافقت دارند ولی زمان اجرا را مناسب نمی‌دانند، علی الظاهر شورای عالی اطلاع رسانی و ادمین اینستاگرام (رییس جمهور) از این موضوع بی اطلاع بودند.

ارسال نظرات