۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۵۶۳۵۶۵

اولین نشست طلیعه رمضان در قم برگزار شد

اولین نشست از سلسله نشست های طلیعه رمضان با حضور طلاب مبلغ در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
سلسله نشست های طلیعه رمضان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اولین نشست از سلسله نشست های طلیعه رمضان با حضور طلاب مبلغ عصر امروز در سالن همایش های دفتر تبلیغات قم برگزار شد.

حجت الاسلام یحیی کمال مدیرکل امور تبلیغی با عرض خیر مقدم درباره این نشست گفت: این نشست از گردهمایی به سلسله نشست تبدیل شده است.

وی با اشاره به ظرفیت تبلیغی مبلغان در زمینه قرآن گفت: طلاب باید اهتمام ویژه ای در ایام تبلیغ ماه مبارک روی قران داشته باشند.

مدیرکل امور تبلیغی خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات یک دوره کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن را مد نظر دارد که در اینده به طلاب اعلام خواهد کرد.

حجت الاسلام یحیی کمال به جنبه دیگری در امر تبلیغ اشاره کرد و ابراز داشت: مبلغان باید به این نکته توچه داشته باشند تا تبلیغ انان در جامعه اثر بخش باشد و تبلیغ خود را جدید و توجه به جوان گرایی در زمینه تبلیغ و گسترش فرهنگ قرآن آموزی انتخاب کنند.

حجت الاسلام سيد محمد تقي قادري سخنران این نشست با بیان نکاتی در مورد تبلیغ و سوژه های سخن با محوریت امام علی(ع) و رمضان نکته های عنوان نمود.

گفتنی است، دومین نشست نیز دوشنبه 17 اردیبهشت با حضور حجت الاسلام رفیعی با موضوع احکام و استفتائات ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

همچنین سومین نشست سه شنبه 18 اردیبهشت با حضور حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با موضوع سوژه های سخن با محوریت قرآن و ماه مبارک رمضان، چهارمین نشست چهارشنبه  19 اردیبهشت با موضوع سوژه های سخن با محوریت کارکردهای دعا در سلامت روانی واخلاقی با سخنرانی احمدی فراز و نشست بحران آب در کشور با سخنرانی خلیلی، مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار می شود.

پنجمین نشست نیز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت، ساعت ۹ تا۱۳ با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و رحمانی فضلی وزیر کشور با موضوع نقش مبلغان در کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

شایان ذکر است، نشست های طلیعه رمضان از ساعت 17:30 تا 20 در سالن همایش های غدیر واقع در خیابان معلم برگزار می شود./۹۷۸/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات