۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۶۳۴۹۷
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الشتر:

تبلیغ در فضای مجازی نسل جوان را در برابر هجمه های فرهنگی مصون می دارد

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر بر ضرورت و اهمیت تبلیغ در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: تبلیغ در فضای مجازی نسل جوان را در برابر هجمه های فرهنگی مصون می دارد.
فضای مجازی

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت تبلیغی در فضای مجازی بیان داشت: فعالیت و حضور طلاب و مبلغان در این فضا ضرورتی انکارناپذیر است.

وی با تأکید براینکه فعالیت تبلیغی مبلغان در فضای مجازی باید به صورت هدفمند و مستمر باشد، افزود: با توجه به اینکه نسل جوان بیشتر وقت خود را در فضای مجازی سپری می کنند، آگاهی بخشی به این قشر امری ضروری برای جلوگیری از آسیب های پیش روی فضای مجازی است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر اظهار داشت: با تبلیغ به موقع و اثر گذار باید نسل جوان را در برابر هجمه های فرهنگی مصون ساخت و جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود.

وی در ادامه از فعالیت تبلیغی خواهران طلبه مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر خبر داد و گفت: طلاب مبلغ در وبلاگ این مدرسه پاسخگوی سؤالات، شبهات و احکام شرعی بانوان هستند.

شاهوردی ارائه مشاوره های دینی، خانوادگی، تحصیلی، فرهنگی و اجتماعی را از دیگر فعالیت خواهران مشاور حوزه علمیه در فضای مجازی عنوان کرد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر در ادامه یادآور شد: 10 نفر از خواهران مبلغ این مدرسه علمیه در فضای مجازی  و در عرصه تبلیغی فعالیت دارند.

وی ادامه داد: مهم ترین هدف اجرای برنامه های تبلیغی به ویژه بین نسل جوان تحکیم بخشی به باور و اعتقادات دینی این قشر و جلوگیری از اجرایی شدن توطئه های دشمنان در جبهه جنگ نرم است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات