۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۵۶۳۱۱۸

اجرای طرح صبحگاه مهدوی در مدارس کشور

مدیر موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان از اجرای طرح صبحگاه مهدوی و ارائه بسته های فرهنگی در مدارس ابتدایی کشور خبر داد.
جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران

حجت‌الاسلام محمد زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت موسسه تبلیغ و ‏انفاق امام زمان(عج) تاکنون اظهار داشت: موسسه امسال به مناسبت ایام ولادت حضرت مهدی علیه السلام چند برنامه در شهرهای تهران، قم، اراک، اردبیل، یزد، مشهد، گلپایگان، سراب و شهرهای مختلفی که ما در آن شهرها دفتر یا رابط داریم طرح را اعلام کردیم و برنامه هایی نیز در این زمینه پیش بینی شده است.

وی افزود: حداقل 5 روز مراسم متمرکز جشن هست که انجام می شود که در تهران این کار صورت گرفته است و در دیگر شهرها نیز در برخی در حال انجام است.

مدیر موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان(عج) با بیان اینکه امسال مدارس ابتدایی در طرحی جدید بسته فرهنگی از موسسه دریافت می کنند، گفت: برای مدیران مقاطع ابتدایی 1000 بسته تبلیغاتی تدارک دیده شده است که در حقیقت 1000 مدرسه مقطع ابتدایی در کشور از این بسته ها برای برگزاری جشن هایشان استفاده خواهند کرد و محتوای این بسته ها تبلیغاتی است.

وی ادامه داد: 1000 بسته هم برای مساجد و مراکز فرهنگی و اداراتی که روی موضوع حضرت کار می کنند این بسته ها ارسال شده است.

حجت الاسلام زنگنه با بیان اینکه طرح های دیگری نیز برای مدارس ابتدایی در نظر گرفته است، گفت: از طرح‌های دیگری که داشتیم بحث صبحگاه برای مقاطع ابتدایی است که هم طرح و برنامه جشن ها و هم پذیرایی هم از دانش آموزان را پشتیبانی کردیم که حدود 15000 دانش آموز در این طرح شرکت کردند.

رئیس هیات مدیره موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان(عج) عنوان داشت: طرح صبحگاه مهدوی را نیز برای ادارات در نظر گرفتیم که تا کنون ده اداره  همین طرح صبحگاه مهدوی را با اعزام کارشناس و پذیرایی انجام بدهیم که الحمدلله در این چند روزه دوستان موسسه مشغول بودند. و از دیگر کارهای خدمات رسانی تحت عنوان بن های مرحمتی حضرت و سبدهای طرح «هل اتی» برای نیازمندان ارسال می شود./۸۲۹/ت۳۰۳/س

ارسال نظرات