۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۵۶۲۴۰۱
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان مطرح کرد؛

پیامدهای مبارک "موضوع شناسی احکام فقهی"

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه موزه دین و دنیا در راستای بهره مندی معنوی زائران جمکران راه اندازی شده است، گفت: این موزه در انتقال معارف دینی می تواند برای همه اقشاراثرگذار باشد.
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت الاسلام والمسلمين رحيميان در مراسم افتتاحيه موزه دين و دنيا كه عصر امروز در شبستان امام هادی(ع) مسجد مقدس جمكران برگزار شد، با اشاره به اینکه طبق مطالبات رهبر معظم انقلاب و بزرگان حوزه علمیه یكي از سياست هاي مسجد جمكران تغذیه معنوی زائران است، گفت: ما سعی می کنیم کسانی که به این مکان مقدس مشرف می شوند علاوه بر نماز، ادعیه و بهره مندی از سخنرانی کارشناسان مذهبی یک دستاورد معنوی نیز داشته باشد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه موزه دین و دنیا در راستای بهره مندی معنوی زائران جمکران راه اندازی شده است، اظهار داشت: افراد با حضور در این مکان مقدس نسبت به تاریخ اسلام و سیره مراجع و علمای بزرگ اطلاعات بسیار مفیدی به دست می آورند و از احکام فقهی مطلع می شوند.

وی ادامه داد: مرثیه خوانی، ادعيه خوانی و گوش دادن به سخنرانی های مذهبی اگرچه آثار معنوی بسزایی را به همراه دارد، اما نگریستن به موزه با موضوعیت «موضوع شناسی احکام فقهی» بی تردید پیامدهای بسیار مبارکی را برجای خواهد گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان خاطرنشان کرد: این موزه در انتقال معارف دینی می تواند برای همه اقشار اعم از کوچک و بزرگ، بی سواد و باسواد اثرگذار باشد.

تولیت مسجد مقدس جمکران تأکید کرد: این موزه مورد تأکید و تأیید رهبر معظم انقلاب است و ما در نظام اسلامي هرچه بركت داريم از مراجع عظیم الشأن به ويژه مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه موزه دین و دنیا در طول تاریخ اسلام بی نظیر است، یادآور شد: موزه موضوع شناسي احكام فقهي از كارهاي بي نظيری است که هم اکنون باهمت مسؤولام این موزه و رهبر معظم انقلاب کار خود را آغاز کرده است./841/پ۲۰۳/س

ارسال نظرات