۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۵۶۲۳۹۳
استاد حوزه علمیه همدان:

همه باید از رهبر انقلاب حمایت کنند

استاد حوزه علمیه گفت: ولایت فقیه در دوران غیبت راه سعادت را برای انسان هموار می کند و توجه و حمایت از رهبری انقلاب در عصر حاضر باید نصب العین همه مردم جامعه باشد.
حجت الاسلام شریفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد شریفی استاد حوزه و از جانبازان دفاع مقدس بعد از ظهر امروز در دیدار با آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره به اهمیت توجه به حفظ نظام اسلامی اظهار داشت: امروز بنا به فرمایش امام راحل حفظ اصل نظام از اوجب واجبات است.

وی در ادامه ابراز داشت: ولایت فقیه در دوران غیبت راه سعادت را برای انسان هموار می کند و توجه و حمایت از رهبری مظلوم انقلاب در عصر حاضر باید نصب العین همه مردم جامعه باشد.

حجت الاسلام شریفی در ادامه ابراز داشت: جو و فضای آن روز جبهه های حق علیه باطل مانند آهنربایی همه قلب ها و دل های جوانان را به سوی خود جذب می کرد.

وی بیان کرد:‌ امروز حوزه علمیه همدان به برکت مدیریت دلسوزانه آیت الله موسوی اصفهانی به بالندگی رسیده است و مانند نگینی در غرب کشور نور افشانی می کند.

این جانباز دفاع مقدس خاطرنشان کرد: همه طلاب جامعه باید ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه را در دستور کار قرار داده و در همه حال از رهبری و ولایت فقیه حمایت کنند.

وی در پایان به نقش حوزه های علمیه در مقابله با فرقه های انحرافی در منطقه اشاره کرد و گفت: طلاب حوزه علمیه در خط مقدم مقابله با تفکرهای انحرافی قرار دارند و باید سلاح خود را که همان دقائق علمی است، همواره بروز رسانی کنند./۹۷۹/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات