۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۶۰۷۰۳
آیت الله مؤمن:

دولت در خدمت صادقانه به مردم اهتمام داشته باشد

عضو فقهای شورای نگهبان با تأکید بر اهتمام دولت بر خدمت صادقانه به مردم گفت: وظایف باید در جامعه به گونه ای انجام شود تا برای مردم مشهود و قابل لمس باشد.
آیت الله مؤمن

به گزارش خبرگزاری رسا، سید مهدی صادقی استاندار قم، به همراه جمعی از معاونین و مدیران کل استانداری و فرماندار قم با آیت الله مؤمن دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله مومن عضو شورای فقهای شورای نگهبان با تأکید بر لزوم خدمتگزاری به مردم، اضافه کرد: مسؤولین اهتمام خود را برای فراهم ساختن رفاه عمومی بکار برند.

وي با اشاره به نیت صادقانه مسؤولین در کار برای مردم، افزود: باید انجام وظایف در جامعه به گونه اي باشد تا برای مردم مشهود و قابل لمس باشد.

عضو خبرگان رهبري با بیان اینکه مردم با فراهم شدن زمینه های توسعه به آینده کشور دلگرم می شوند، ادامه داد: مردم همواره و در همه حال پشتیبان این نظام بوده و خواهند بود و این موضوع در صحنه های مختلف توسط ايشان ثابت شده است.

همچنین استاندار قم با بیان افزایش 8 درصدی ورود مسافرین به قم در نوروز امسال، اظهار کرد: در حدود 12 میلیون 800 هزار نفر به قم وارد شده اند که با همکاری همه بخش ها در استان، بستر های لازم برای خدمت رسانی به مسافران و اسکان آنها صورت گرفته است.

استاندار قم به حل مسائل مربوط به پروژه فرودگاه قم با تعامل قوه قضائیه اشاره كرد و افزود: بهره برداری از 350 پروژه عمرانی در هفته دولت و دهه فجر با اعتباری بالغ بر 9430 میلیارد ریال از دیگر دستاورد های استان در سال گذشته است.

وی بحران کم آبی در استان را از موضوعات جدی مورد توجه مسؤولین عنوان و ابراز داشت: با توجه به کاهش 68 درصدی نزولات آسمانی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، لازم است تا برای فرهنگ سازی کاهش مصرف آب در بخش های مختلف اقدام شود./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات