۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۶۰۵۵۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

همایش علمای اهل تشیع و تسنن خراسان ‌جنوبی برگزار می شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری همایش مشترک علمای اهل تشیع و اهل تسنن خراسان ‌جنوبی در روز ۲۳ فروردین ماه خبر داد.
رضایی

حجت الاسلام احمد رضایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، اظهار داشت: در ایام عید مبعث و ماه رجب برنامه های مختلفی در سطح استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش مشترک علمای اهل تشیع و اهل تسنن خراسان ‌جنوبی خبر داد و گفت: این همایش در روز پنج‌شنبه 23 فروردین ماه با حضور مسؤولان استانی و کشوری در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می‌ شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان ‌جنوبی با اشاره به اینکه این همایش با حضور 450 نفر از علمای تشیع و تسنن استان برگزار می شود، افزود: حجت الاسلام محمدحسن زمانی مسؤول دفتر امور اجتماعی و سیاسی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان سخنرانان ویژه این مراسم هستند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه معرفی جریانات تکفیری و نقد این جریانات منحرف در جهان اسلام از اهداف برگزاری همایش است، تصریح کرد: این همایش می تواند تاثیر بسزایی در ایجاد وحدت در استان و منطقه داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین در عید مبعث تعداد 385 نفر مبلغ اعم از روحانیان مستقر و بومی و اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بیان احکام، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص نام‌گذاری سال 97 در رابطه با حمایت از کالای ایرانی، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه درجامعه، تبیین فرهنگ مقاومت، احیای امربه معروف و نهی از منکر، گفتمان دینی، تفسیر، تحکیم خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ از جمله فعالیت های تبلیغی مبلغان است./880/ت303/ب1

ارسال نظرات