۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۶۰۲۷۶
حجت الاسلام منصوری:

مراسم معنوی اعتکاف با حضور بیش از ۷۰ مبلغ در خرم آباد برگزار شد

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد از اعزام و فعالیت مبلغان در جمع معتکفان خبر داد و گفت: این مراسم معنوی با حضور و شرکت ۷۳ مبلغ خواهر و برادر در مساجد این شهر برگزار شد.
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد

حجت‌ الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درخرم آباد، به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد و بیان داشت: این مراسم معنوی مورد استقبال آحاد مردم به ویژه جوانان قرار گرفت.

وی با اشاره به میزبانی مساجد شهر خرم آباد در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف افزود: این آیین با حضور 73 مبلغ خواهر و برادر در جمع معتکفان برگزار شد.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به به بهرمندی از ظرفیت تبلیغی مبلغان در ایام اعتکاف عنوان داشت: پاسخگویی به مسائل شرعی و دینی از جمله وظایف مهم مبلغان اعزامی به مساجد بود.

وی اقامه نماز جماعت و سخنرانی در زمینه فلسفه اعتکاف، بیان جایگاه و منزلت و احکام آن، مباحث اعتقادی و اخلاقی، میلاد حضرت امیرالمومنین(ع)، بررسی ابعاد شخصیتی حضرت زینب کبری(س)، حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی را از محورهای سخنرانی مبلغان در ایام اعتکاف عنوان کرد.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد اعتکاف را فرصتی برای خودسازی و اخلاص در عمل خواند و گفت: حضور مبلغان در جمع معتکفین فرصتی مناسب برای تبیین این مهم است.

وی در ادامه با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبری و حمایت از کالای ایرانی که عملی ساختن آن لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی است، گفت: در ایام اعتکاف مبلغان اعزامی در جمع معتکفین به این مهم اشاره کردند.

حجت الاسلام منصوری خاطرنشان کرد: برای خروج از رکود اقتصادی و رفع مشکل بیکاری جوانان خانواده ها باید با خرید و مصرف کالای ایرانی به صورت عملی حمایت کنند تا چرخ اقتصاد کشور به چرخش درآید./9451//۳۰۳/خ


 

ارسال نظرات